Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Βάλ’ το στην πρίζα, επιτέλους!

Ελλάδα 11:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Βάλ’ το στην πρίζα, επιτέλους!

ΝΕΑ

Βάλ’ το στην πρίζα, επιτέλους!

ΝΕΑ

Πήρες ένα καινούργιο Plug-in Hybrid αυτοκίνητο και πλήρωσες δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να το αποκτήσεις, έτσι δεν είναι; Το έκανες για να έχεις οικονομία καυσίμου ή για να γλυτώσεις φόρους και τα τέλη κυκλοφορίας;

Advertisement
Advertisement

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Ένα Plug-in Hybrid αυτοκίνητο δεν είναι οικολογικό «από μόνο του». Χρειάζεται τη βοήθειά σου για να το επιτύχει ώστε να καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και να εκπέμπει μικρότερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα.

Είναι εκείνο το καλώδιο που σε εμποδίζει και το αναθεματίζεις κάθε φορά που θες να φορτώσεις το πορτμπαγκάζ. Που όλο λες να το βάλεις στην αποθήκη και όλο το ξεχνάς. Η ύπαρξή του δεν είναι για να σε ταλαιπωρεί, είναι για να σε διευκολύνει στις μετακινήσεις σου και να συμβάλλει και στην εξοικονόμηση των χρημάτων σου.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με έρευνα του σχετικού αμερικανικού οργανισμού «ICCT» («International Council on Clean Transportation») το ποσοστό των οδηγών που φροντίζουν να διατηρούν φορτισμένες τις μπαταρίες τού Plug-in Hybrid αυτοκινήτου τους είναι πολύ μικρότερο από ό,τι υπολογιζόταν.

Συγκεκριμένα, βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας που διεξήχθη στις ΗΠΑ, διαπιστώθηκε ότι τα PHEV οχήματα χρησιμοποιούνται ως αμιγώς ηλεκτρικά μεταξύ 25%-65% των πραγματικών δυνατοτήτων που προσφέρουν οι μπαταρίες τους. Κι αυτό επειδή οι ιδιοκτήτες τους δεν τις φορτίζουν πλήρως ή όσο συχνά χρειάζεται.

Advertisement

Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα Plug-in Hybrid όταν χρησιμοποιούν μόνο τον θερμικό κινητήρα για τις μετακινήσεις καταναλώνουν κατά 42%-67% μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου από τη μέση τυποποιημένη που έχει το κάθε μοντέλο βάσει του Πρωτοκόλλου «EPA» («Environmental Protection Agency») που ισχύει στις ΗΠΑ.

Advertisement

Όπως είναι γνωστό, ένα όχημα με υβριδική διάταξη κινητήρα Plug-in Hybrid για να είναι αποδοτικό και να χρησιμοποιείται όπως πρέπει απαιτείται η συνδρομή και του ηλεκτροκινητήρα, είτε αποκλειστικά είτε συνδυαστικά με τον θερμικό. Άντε, λοιπόν, άσε τον καναπέ και πήγαινε να βάλεις το PHEV αυτοκίνητό σου στην πρίζα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με το Audi Q3 Plug-in Hybrid στο νησί. Πόσο κάψαμε; (+video)
Πότε θα παρουσιαστεί η Lamborghini Urus PHEV;
Γιατί μειώνονται οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών;

 

Advertisement