Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Choice: Πολυτελή

ΝΕΑ

Toyota GR Corolla με τρίθυρο αμάξωμα; Γιατί όχι;

  • newsautoteam

Το GR Yaris μας συστήθηκε εξαρχής με τρίθυρο αμάξωμα. Αυτό δε συνέβη και με το ακόμη ισχυρότερο GR Corolla, με τους Ιάπωνες να το προτιμούν πεντάθυρο για ώρας.

Αυτό δε σταμάτησε φυσικά τον Tomi από το X-Tomi Design από το να σχεδιάσει τη δική του εκδοχή για το πώς έπρεπε να είναι η ταχύτερη Corolla όλων των εποχών.

Εδώ που τα λέμε δεν είναι και τόσο παράλογο να θέλεις το GR Corolla στην απόλυτη σπορ εκδοχή του. Είναι τετρακίνητο, ξεπερνά τους 300 ίππους και απόλυτα hot από άκρη σε άκρη. Αν έμενε και λίγο πίσω η πρακτικότητα όσον αφορά το αμάξωμα δεν θα προκαλούσε καμία εντύπωση.

Η Toyota δε θέλησε να αντιγράψει τη φιλοσοφία του GR Yaris σε αυτό τον τομέα και στην αποκάλυψη του hot hatchback την περασμένη εβδομάδα μας έδειξε το πεντάθυρο αμάξωμα (δεν του λείπει ο σπορ χαρακτήρας σε καμία των περιπτώσεων). Ο γνωστός μας Tomi «στράβωσε» και έπιασε αμέσως δουλειά, δείχνοντας μας πως θα ήθελε ο ίδιος (και όχι μόνο) το πανίσχυρό Toyota.

Η Corolla τρίθυρη Corolla είναι δυναμική με τονισμένα φτερά που πέρα από το look προσθέτουν και στο πλάτος της (+20 χιλιοστά μπροστά και +30 πίσω), με μια τεράστια εισαγωγή αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, με φουσκωμένο καπό με ανοίγματα εξαερισμού (για την έκδοση Circuit), με μια μεγάλη πίσω αεροτομή και έναν ομολογουμένως πρωτότυπο συνδυασμό εξατμίσεων. Δύο στα άκρα και μια στο… κέντρο.

Από κει και πέρα και όπως συμβαίνει και στο αντίστοιχο Yaris η οροφή είναι από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα για χάρη του βάρους και του… κέντρου βάρους, ενώ φυσικά και δεν λείπουν τα λογότυπα GR. Όσο για τις ενδείξεις GR Four κάνουν σαφές πως η σπέσιαλ Corolla είναι και τετρακίνητη.

Λογότυπα GR υπάρχουν και στο εσωτερικό που με την πρώτη ματιά δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις στάνταρ εκδόσεις. Με μια δεύτερη ματιά ο επιλογέας του κιβωτίου των 6 σχέσεων είναι πιο κοντός, ενώ το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά προκειμένου και ο έλεγχος να γίνεται πιο εύκολα και οι αλλαγές σχέσεων να είναι πιο γρήγορες.

Ο κινητήρας της Toyota GR Corolla είναι ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών του GR Yaris, που για την περίσταση έχει ανέβει στους 304 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και στα 370 Nm από τις 3.000 έως τις 5.550 σ.α.λ. To κιβώτιο είναι, όπως είπαμε, 6άρι χειροκίνητο και η τετρακίνηση η GR Four με διαφορικά Torsen και στους δύο άξονες και δυνατότητες επιλογής της κατανομής της ροπής. Όσο για το 0-100 χλμ./ ώρα υπολογίστε περί τα 5,0 δεύτερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πώς γεννήθηκε το Toyota GR Yaris;
Toyota bZ4X: Στην Ελλάδα πότε;
Toyota GR Yaris με 8άρι αυτόματο

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ