Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To εμβληματικό Toyota MR2 θα επανέλθει ως ηλεκτρικό;

Ελλάδα 16:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To εμβληματικό Toyota MR2 θα επανέλθει ως ηλεκτρικό;

ΝΕΑ

To εμβληματικό Toyota MR2 θα επανέλθει ως ηλεκτρικό;

ΝΕΑ

Το Toyota MR-E Electric Roadster, είναι το ανεπίσημο concept ενός ψηφιακού καλλιτέχνη, αλλά είναι αρκετό για να αναζωπυρώσει τη συζήτηση.

Advertisement
Advertisement

Η Toyota μπορεί να έχει τα περισσότερα οχήματα στη γκάμα της από ποτέ, αλλά αν είναι ένα πράγμα που της λείπει, είναι ένα μικρό roadster που βασίζεται στην κληρονομιά του εμβληματικού MR2.

Η πρώτη γενιά χρονολογείται από τα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν κυκλοφόρησε με διαφορετικούς κινητήρες. Έζησε μέχρι το 1989, όταν η δεύτερη γενιά έκανε το ντεμπούτο της σε σπορ εκδόσεις με μεγαλύτερους κυβισμούς. Ίσως το πιο γνωστό μοντέλο ήταν το τρίτης γενιάς, που κυκλοφόρησε το 1999.

Κυκλοφόρησε ως Toyota MR2 Spyder στις Ηνωμένες Πολιτείες, το MR2 Roadster στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, εκτός από τη Γαλλία και το Βέλγιο, όπου ήταν γνωστό ως MR Roadster, και το MR-S στην Ιαπωνία, αυτό το μικρό αυτοκίνητο είχε μόνο 3.886 mm από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό το έκανε 167 mm πιο κοντό από το VW Polo έκτης γενιάς. Είχε μακρύ μεταξόνιο 2.451 mm και μεσαία κατασκευή κινητήρα, και λόγω της έξυπνης μηχανικής του, συχνά θεωρούνταν καλύτερη εναλλακτική του Mazda MX-5.

Η Toyota κράτησε το MR2 στην παραγωγή μέχρι το 2007, όταν το έβγαλαν από την… πρίζα για τα καλά. Και από τότε, έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για μια πιθανή τέταρτη γενιά που θα μπορούσε να επανέλθει στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αν και μέχρι στιγμής, δεν έχει υλοποιηθεί. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τροφοδότησε αυτές τις φήμες το 2021 με μια ιδέα με φουτουριστική εμφάνιση, που πολλοί πίστευαν ότι προεπισκόπηση ενός μοντέλου παραγωγής, αν και σχεδόν δύο χρόνια αργότερα, φαίνεται ότι μπορεί να έχουν μόλις δοκιμάσει τα νερά.

Σε τελική ανάλυση, ένα νέο MR2 δεν θα ήταν απαραίτητα best-seller, καθώς τα… μεγάλα χρήματα είναι στα crossover και τα SUV, αυτές τις μέρες.

Advertisement

Φαίνεται γνωστό το σχέδιο, που βλέπετε στις εικόνες; Αυτό συμβαίνει επειδή ο ψηφιακός εικονογράφος χρησιμοποίησε το MG Cyberster ως σημείο εκκίνησης, δίνοντάς του διαφορετικά εμπρός και πίσω άκρα που αξίζουν λίγο περισσότερο τη μάρκα Toyota.

Advertisement

Εξακολουθούμε να μην ξέρουμε τι ισχύει με το Cyberster, αλλά είναι ένα μοντέλο μηδενικών εκπομπών ρύπων, που πιστεύεται ότι αποδίδει 310 ίππους στη βασική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και συνδυαστικά 537 ίππους στην τετρακίνητη έκδοση, που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας.

Φυσικά, μια υποθετική ανανεωμένη έκδοση που βαφτίστηκε ανεπίσημα Toyota MR-E από τον καλλιτέχνη του rendering, θα διέθετε επίσης ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία. Υπάρχει όμως πραγματικά χώρος στη σύγχρονη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας για ένα τέτοιο όχημα και θα πρέπει να διακινδυνεύσουν να το φτιάξουν;

Ανάλογα με το πόσοι άνθρωποι θα το αγόραζαν, θα ήταν είτε επιτυχημένη επένδυση είτε ολοκληρωτική αποτυχία. Θα έπαιρνες όμως ένα;

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φήμες για ένα last dance της Toyota Supra
Η μινιατούρα της Aston Martin DB5 Vantage κοστίζει όσο ένα Toyota Yaris
Πως θα κινηθεί η Toyota για τα ηλεκτρικά της;