Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Το Σουηδικό σπίτι του Hyundai Ioniq 5

Ελλάδα 19:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σουηδικό σπίτι του Hyundai Ioniq 5

Mobility

Το Σουηδικό σπίτι του Hyundai Ioniq 5

Mobility

Μια ομάδα Σουηδών σχεδιαστών δημιούργησε ένα μικρό σπίτι που έχει τις προδιαγραφές να τροφοδοτηθεί από το Hyundai Ioniq 5, το οποίο μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες υποστήριξης με το ρεύμα από τις μπαταρίες του.

Advertisement
Advertisement

Δεδομένης της τάσης που σχετίζεται με την COVID-19 και θέλει ένα μεγάλο ποσοστό εργαζόμενων να μένουν σπίτι, το Studio Puisto κάνει τη δική του πρόταση.

Οι Σουηδοί σχεδιαστές ονειρεύτηκαν το γραφείο τους στη φύση, μια και η απομακρυσμένη εργασία μπορεί να υποστηριχθεί από όπου κι αν βρεθεί κανείς, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο internet. Ένα μικρό και κομψό σπίτι από ξύλο με μεγάλο πανοραμικό παράθυρο είναι αυτό που προτείνουν οι σχεδιαστές, μόνο που για την τροφοδοσία του με ρεύμα, έχουν να προτείνουν κάτι πιο «προχωρημένο».

Advertisement
Advertisement

Το Ioniq 5 παίζει το ρόλο του δικτύου, προσφέροντας την ενέργεια των μπαταριών του για να καλύψει τις ανάγκες του σπιτιού- γραφείου. Χάρη στη δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισής του, μπορεί να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια έως 3,6 kW. Με τη βοήθεια ενός μετασχηματιστή, η τροφοδοσία μπορεί να αφορά οποιαδήποτε συσκευή έξω από το αυτοκίνητο, με τη χρήση της θύρας φόρτισης του αυτοκινήτου που είναι στην πίσω δεξιά πλευρά.

Η μπαταρία του αυτοκινήτου είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου και λειτουργεί με 800 volt αντί της συνηθισμένης τάσης των 400 volt. Για συσκευές που φορτίζουν απευθείας από το αυτοκίνητο, το Ioniq 5 πρέπει να μετατρέψει την τάση στα 230 βολτ, για να δώσει ρεύμα σε φορητό υπολογιστή και φωτισμό, μια καφετιέρα, ένα μικρό ψυγείο, ένα φούρνος μικροκυμάτων ή κάποια θερμαντική συσκευή.

Advertisement

Ακόμα κι αν θεωρήσουμε πως το Ioniq 5 είναι με τη μικρή μπαταρία που διατίθεται (58kWh) στην αγορά, η ενέργειά του θα έφτανε να υποστηρίξει με ρεύμα ένα 8ωρο εργασίας σε ένα σπίτι σαν αυτό που προτείνουν οι Σουηδοί σχεδιαστές και να απομένουν επιπλέον περί τις 30 kWh για να μπορεί το αυτοκίνητο να κάνει διαδρομή έως και 100 χιλιόμετρα (για την επιστροφή στη βάση). Η αμφίδρομη φόρτιση είναι μια πραγματικότητα που το Ioniq 5 την φέρνει όλο και πιο κοντά στην ευρεία εφαρμογή της.

Advertisement

Στη Γερμανική αγορά, ο μετασχηματιστής που θα επιτρέπει τη σύνδεση κάποιας ηλεκτρικής συσκευής απευθείας πάνω στην πρίζα του αυτοκινήτου, είναι διαθέσιμος ως αξεσουάρ που μπορεί να αγοράσει κανείς έξτρα, στην τιμή των 399 ευρώ και αυτό από μόνο του είναι μια πολύ καλή αρχή για να το δει κάποιος πιο «ζεστά» μια και μπορεί να μπει μέσα στη λίστα του εξοπλισμού του αυτοκινήτου. Όπως και να έχει, αυτές οι προεκτάσεις στη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι που κάνουν το μέλλον να μοιάζει όλο και πιο ευχάριστο αλλά και πολύ πιο ενδιαφέρον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Hyundai Tucson 1.6Τ Full Hybrid
Διάκριση στη Γερμανία για το Hyundai Ioniq 5
O Spider-Man μέσα στο Hyundai Ioniq 5 (video)

Advertisement