Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το «κτήνος» βγαίνει… Pagania!

Ελλάδα 4:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το «κτήνος» βγαίνει… Pagania!

ΝΕΑ

Το «κτήνος» βγαίνει… Pagania!

ΝΕΑ

Μπορεί να μην είναι το πιο όμορφο Pagani, που έχει κατασκευαστεί, αλλά σίγουρα είναι από τα πιο «άγρια».

Advertisement
Advertisement

Ονομάζεται Imola Roadster, θα παραχθεί σε μόλις οκτώ συλλεκτικές και πανάκριβες μονάδες, «ξηλώνει» την άσφαλτο με 838 ίππους και αναμφίβολα είναι το nexr big thing της Pagani.

Το νέο hypercar έρχεται με μοναδικές γραμμές εμπνευσμένες από το αγωνιστικό Huayra R και είναι, όπως ισχυρίζεται η αυτοκινητοβιομηχανία, είναι το κάμπριο με τις καλύτερες επιδόσεις που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Η αποκάλυψή του, έρχεται τρία χρόνια αφότου η μάρκα παρουσίασε το κουπέ, το 2020, ως φόρο τιμής στη θρυλική πίστα αγώνων στην Ιταλία.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία του Huayra Roadster BC με τη σχεδίαση και την αεροδυναμική του αγωνιστικού Huayra R, προκειμένου να αποκτήσει τα πιο επιθετικά χαρακτηριστικά.

Το μοντέλο τροφοδοτείται από τον V12 των 6,0 λίτρων, ειδικά σχεδιασμένος από τη Mercedes- AMG για την Pagani, που συνδέεται με ένα εγκάρσιο διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων Xtrac επτά ταχυτήτων.

Advertisement

Η μονάδα ισχύος είναι ικανή να αποδώσει 838 ίππους 1.100 Nm ροπής και κάνει το αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα350 χλμ./ώρα. Το συνολικό βάρος του εκρηκτικού roadster, είναι στα 1.260 κιλά.

Ακόμη και η βαφή βοήθησε την ομάδα να διατηρήσει το βάρος υπό έλεγχο. Το σύστημα Acquarello Light επιτρέπει στο Imola Roadster να «χάσει» 5 κιλά, χωρίς συμβιβασμούς στην ένταση και το βάθος.

Advertisement

Υπήρχε και ένα άλλο σοβαρό ζήτημα, λόγω της ιδιαιτερότητας του μοντέλου. Οι μηχανικοί έπρεπε να δουλέψουν για τα θερμαντικά σώματα και τη δυναμική της εσωτερικής ροής αέρα. Μεγάλωσαν τις δύο μπροστινές εισαγωγές αέρα και τη διπλή έξοδο για ζεστό αέρα, με τη μία ενσωματωμένη. στον τροχό. καμάρα και την άλλη να «κάθεται» στο πλάι του προφυλακτήρα.

Εν τω μεταξύ, τα ανοίγματα στους θόλους των τροχών μειώνουν την πίεση κάτω από το μπροστινό άκρο, ενισχύοντας έτσι τη σταθερότητα και βελτιώνοντας τη ροή αέρα στα πίσω εξαρτήματα. Υπάρχει επίσης μια εισαγωγή αέρα, για πρώτη φορά ενσωματωμένη στο καπό, ειδικά σχεδιασμένη για να μεγιστοποιεί την απόδοση της αναρρόφησης του V12.

Advertisement

Η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι κάθε γραμμή του αμαξώματος του hyper-roadster σχεδιάστηκε με στόχο την επίτευξη κάθετης δύναμης 600 κιλών 280 χλμ/ώρα, για να παρέχει ασφαλή οδική συμπεριφορά.

Η Imola Roadster διαθέτει πλαίσιο κατασκευασμένο από carbo-titanium HP62-G2 και carbo-trial HP62, λύσεις που το καθιστούν εξαιρετικά άκαμπτο.

Η Pagani τοποθέτησε μια εξελιγμένη ανάρτηση με ένα ανεξάρτητο διπλό ψαλίδι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, ελικοειδή ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, για την καλύτερη δυνατή απόσβεση, σε υψηλές ταχύτητες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Horacio Pagani: Tα Tesla είναι μπελάς!
Αυτή είναι η δεύτερη Pagani Huayra Codalunga
Γιατί η Pagani Utopia δεν είναι εξηλεκτρισμένη;