Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(0) {
}
    

Horacio Pagani: Tα Tesla είναι μπελάς!

  • newsautoteam

Μπορεί τα ηλεκτρικά να έρχονται με φόρα, όμως υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν. Αυτό πιστεύει ένα από τα πιο φωτισμένα μυαλά της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο Horacio Pagani είναι μία από τις πιο γνωστές και καταξιωμένες προσωπικότητες της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Ο ιδρυτής της ομώνυμης εταιρίας, με τα απίστευτα Ιταλικά supercars, έχει προφανώς βαρύνουσα άποψη για όσα συμβαίνουν με τις μεγάλες αλλαγές που φέρνουν τα ηλεκτρικά.

Ο ίδιος έχει στην κατοχή του ένα Tesla Model S. Και όπως λέει, η εμπειρία της οδήγησης του συγκεκριμένου ηλεκτρικού, είναι ένα πραγματικό πρόβλημα.

Όπως είπε ο ίδιος σε συνέντευξή του, “Έχουμε ένα Tesla στην οικογένεια και το χρησιμοποιούμε για δουλειές στην γειτονιά και τα πέριξ. Συχνά όμως πρέπει να κάνουμε το ταξίδι στο Μιλάνο που απέχει 200 χιλιόμετρα από το εργοστάσιο. Αν δεν βρούμε εκεί έναν ελεύθερο φορτιστή, θα πρέπει να περάσουμε τη νύχτα στο Μιλάνο”.

Και συνεχίζει: “Τα Tesla έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Αλλά είναι και πρόβλημα. Στα τέσσερα χρόνια που το έχουμε, δεν έχουμε ταξιδέψει πάνω από 200 χιλιόμετρα απόσταση”.

Οι φανατικοί φίλοι της Tesla προφανώς θα υπερασπιστούν τη μάρκα, λέγοντας ότι ο Pagani θέλει να παραμείνει πιστός στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που αντιπροσωπεύουν και την εταιρία του. Και μάλιστα επισημαίνουν ότι μεταξύ του εργοστασίου της Pagani και του Μιλάνου, υπάρχουν τουλάχιστον 4 σημεία με Superchargers της Tesla.

Προφανώς, ο Pagani γνωρίζει την ύπαρξή τους. Αυτό όμως που θέλει να επισημάνει είναι ότι δεν είναι λογικό να προγραμματίζεις ένα τόσο μικρό ταξίδι, με βάση τις διάφορες στάσεις και το χάσιμο χρόνου που πρέπει να γίνει για να φτάσεις στον προορισμό σου.

Πολύ δε περισσότερο όταν όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης ή πετρελαίου μπορούν να κάνουν αυτό το ταξίδι πήγαινε-έλα χωρίς να χρειαστεί να βάλουν καύσιμο.

Στην ίδια συνέντευξη ο Pagani ρωτήθηκε σχετικά με το ηλεκτρικό μέλλον της εταιρίας τους. Παραδέχθηκε ότι ο Rimac κάνει εξαιρετική δουλειά. “Παρόλα αυτά, λέει, είναι μία αγορά που οι δικοί μας πελάτες δεν ενδιαφέρονται. Κανένας πελάτης της Pagani δεν έχει ζητήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μάλιστα εταιρίες όπως η δική μου είμαστε τυχεροί γιατί μπορούμε να κρατήσουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035″.

Πάντως, ο Pagani δεν αδιαφορεί πλήρως για την ηλεκτροκίνηση. “Έχουμε μία ομάδα, λέει, που εργάζεται σε ένα πιθανό ηλεκτρικό Pagani εδώ και πέντε χρόνια. Χρησιμοποιούμε τεχνολογία της Mercedes και είναι πραγματικό ενδιαφέρον. Αν ποτέ βγάλουμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα το κάνουμε για να λύσουμε κάποιο πρόβλημα του πλανήτη. Θα το κάνουμε γιατί μας το ζήτησαν οι πελάτες μας”.

Είναι προφανές ότι ο Pagani δεν αγαπά τη λεγόμενη και “πράσινη” αυτοκίνηση. Και δείχνει να ανησυχεί για τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τη μετατόπιση των EV.

«Πιστεύω ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως υπερβάλλει λίγο με την ένταση που στρέφεται προς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν δεν έχουμε την υποδομή για να υποστηρίξουμε τη φόρτιση ή την ικανότητα να παράγουμε τέτοια ποσότητα μπαταριών. Είναι μια υπερβολή που μπορεί να βλάψει την αυτοκινητοβιομηχανία».

Έχοντας πίσω του μία 25ετία επιτυχημένης παρουσίας και εκκίνησης πρακτικά από το μηδέν, ο Pagani και η εταιρία του έχουν προφανώς βαρύνουσα άποψη για τα όσα συμβαίνουν στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Και μάλλον γνωρίζει πολύ καλύτερα από όλους ότι η οδήγηση ενός Tesla πέρα από τις όποιες ευκολίες, είναι ένας πραγματικός μπελάς όταν αποφασίσεις να το χρησιμοποιήσεις σαν κανονικό αυτοκίνητο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως να καταστρέψετε μια Pagani Zonda HP Barchetta (+video)
Γιατί η Pagani Utopia δεν είναι εξηλεκτρισμένη;
Η νέα Pagani Huayra R εντός πίστας (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ