To ηλεκτρικό ερπυστριοφόρο του Πρίγκιπα Αλβέρτου για την εξερεύνηση της Ανταρκτικής
ΝΕΑTo ηλεκτρικό ερπυστριοφόρο του Πρίγκιπα Αλβέρτου για την εξερεύνηση της Ανταρκτικής
ΝΕΑΤο ερπυστριοφόρο Antarctica φέρει την υπογραφή της Venturi και είναι έμπνευση του πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό.
Με ρυθμούς έξι φορές ταχύτερους απ’ ό,τι τη δεκαετία του 1990 λιώνουν οι πάγοι στην Ανταρκτική, κάτι που αν συνεχιστεί με την ίδια ταχύτητα ίσως επιφέρει άνοδο της στάθμης των θαλασσών κατά 17 εκατοστά μέχρι το έτος 2100.
WHAT CAR
Η διενέργεια επιτόπιων ερευνών στον Νότιο Πόλο κρίνεται απαραίτητη, με τους επιστήμονες να έχουν στη διάθεσή τους ένα απόλυτα ικανό μέσο μεταφοράς μηδενικών ρύπων το οποίο μπορεί να επιχειρεί κάτω από ακραίες συνθήκες, όπως είναι οι θερμοκρασίες μέχρι και -50 βαθμών Κελσίου.
Πρόκειται για το Antarctica, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα για την εξερεύνηση των πόλων, το οποίο παρουσιάστηκε το 2018 στο παλάτι του Πρίγκιπα του Μονακό και αναπτύχθηκε από την τοπική εταιρεία Venturi, ευρέως γνωστή για τη συμμετοχή της στη Formula E.
Επί του παρόντος το Venturi Antarctica επιχειρεί στο βελγικό πολικό ερευνητικό σταθμό Princess Elisabeth, στην Ανταρκτική, εξελισσόμενο σε ένα πολύτιμο σύμμαχο των επιστημονικών ομάδων.
Πρόκειται για ένα heavy-duty ερπυστριοφόρο όχημα βάρους 2,5 τόνων, με δυνατότητα μεταφοράς έως και έξι άτομα, συμπεριλαμβανομένου του εξοπλισμού τους. Ειδικότερα, η μπροστινή καμπίνα έχει θέσεις για δύο επιβάτες, την ίδια ώρα που το πίσω τμήμα είναι πλήρως προσαρμόσιμο και εφοδιάζεται με τέσσερα αναδιπλούμενα καθίσματα.
Πηγή τροφοδοσίας συνιστά ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων των 80 ίππων, που αντλεί κίνηση από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 52.6 kWh. Αυτή εξασφαλίζει έως και 50 χλμ. αυτονομίας, ένα νούμερο που μπορεί να αυξηθεί δια της εγκατάστασης μιας δεύτερης μπαταρίας.
Όσον αφορά τη φόρτιση, αυτή διαρκεί μεταξύ δύο και 18 ώρες, ανάλογα τον τύπου του φορτιστή, αλλά και της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
Σημειώνεται ότι εμπνευστής του Antarctica ήταν ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό, μετά από μια επίσκεψη στην Ανταρκτική το 2009.
Ο Πρίγκιπας ήθελε να εξελιχθεί ένα όχημα το οποίο θα μπορούσε να επιχειρεί στον Νότιο πόλο δίχως να επιβαρύνεται το οικοσύστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Video: Εκχιονιστικό τσάκισε 47 οχήματα – 12 οι τραυματίες
Το Ripsaw EV3-F4 είναι ότι πρέπει για να παρκάρεις στο κέντρο
Το ερπυστριοφόρο Beowulf πάει παντού