Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [397991]=>
  object(WP_Post)#7159 (24) {
    ["ID"]=>
    int(397991)
    ["post_author"]=>
    string(2) "26"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2021-08-09 12:06:02"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2021-08-09 09:06:02"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(22) "210809120602_VagSketch"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(22) "210809120602_vagsketch"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2021-08-09 12:06:02"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2021-08-09 09:06:02"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(397980)
    ["guid"]=>
    string(77) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/08/210809120602_VagSketch.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [397992]=>
  object(WP_Post)#7116 (24) {
    ["ID"]=>
    int(397992)
    ["post_author"]=>
    string(2) "26"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2021-08-09 12:06:04"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2021-08-09 09:06:04"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(23) "210809120604_VagSketch1"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(23) "210809120604_vagsketch1"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2021-08-09 12:06:04"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2021-08-09 09:06:04"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(397980)
    ["guid"]=>
    string(78) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/08/210809120604_VagSketch1.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

VW Group: Eτοιμάζει φτηνά και μικρά ηλεκτρικά!

  • newsautoteam

Σύμφωνα με δημοσίευμα Γερμανικού site αυτοκινήτου, η Volkswagen θα λανσάρει τα πρώτα της μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι πληροφορίες θέλουν την πρώτη κίνηση να μην την κάνει η VW ή η Seat αλλά η Skoda.

Ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας ετοιμάζει το group Volkswagen και αναμένετε να κυκλοφορήσει το 2024.

Ήδη τo site Automobilwoche, αναφέρει τα πιθανά ονόματα των μοντέλων: Σύμφωνα με τις πληροφορίες του, το Skoda Elroq θα λανσαριστεί στα μέσα του 2024, ακολουθούμενο από το Seat Acandra στις αρχές του 2025 και ένα μοντέλο, πιθανόν το ID.1 της VW, αργότερα το 2025.

Το Skoda Elroq θα είναι ένα όχημα «στο στυλ του Audi A1 Citycarver», σύμφωνα με το Automobilwoche. Κάτω από αυτό το όνομα, όπως είναι γνωστό, η Audi πουλά μια ελαφρώς υψηλότερη έκδοση του A1, χωρίς όμως να είναι crossover ή mini-SUV.

Σύμφωνα με την έκθεση, η VW και η Seat είναι πιθανό να επιλέξουν μια τέτοια μορφή, αναφέροντας το μοντέλο ως ένα CUV στο στυλ του βραζιλιάνικου μοντέλου VW Taigo. Ένα VW ID.2 ως «αστικό χάτσμπακ» πρόκειται να ακολουθήσει το 2027.

Το μικρό EV θα εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα MEB (η νέα πλατφόρμα SSP δεν θα χρησιμοποιηθεί μέχρι το 2026), αλλά θα αναβαθμιστεί από το λειτουργικό σύστημα 1.1 σε σύγκριση με τα ID.3 και ID.4. Όσον αφορά την κίνηση, τα ηλεκτρικά μικρά αυτοκίνητα θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν τις ίδιες συμβατικές μπαταρίες.

Ωστόσο, μένει να δούμε τις διαστάσεις των μικρών αυτών μοντέλων. Στο άρθρο του Automobilwoche δεν δίνονται λεπτομέρειες σχετικά με αυτές. Συγκριτικά, το Audi A1 Citycarver και το VW Taigo έχουν μήκος 4,05 μέτρα και 4,27 μέτρα αντίστοιχα, γεγονός που τα καθιστά μία κατηγορία πάνω από τα δημοφιλή επί του παρόντος ηλεκτρονικά αυτοκίνητα, όπως το VW e-Up και τα αδελφικά του μοντέλα.

Τα εργοστάσια της Seat στο Martorell και την Pamplona είναι προφανώς αυτά στα οποία θα γίνει η παραγωγή. Το γεγονός ότι η Seat θέλει να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Martorell δεν αποτελεί έκπληξη: Τον Μάρτιο, η ισπανική μάρκα του VW group ανακοίνωσε την πρόθεσή της να κατασκευάσει 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως από το 2025 .

Αυτό που προκαλεί έκπληξη στο δημοσίευμα του Automobilwoche είναι ότι η κυριαρχία ανάπτυξης ανήκει τώρα στη Skoda, γι ‘αυτό και το Elroq θα είναι το πρώτο μοντέλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Audi A1 citycarver: Το compact SUV πόλης όπως δεν το έχετε ξαναδεί
Νέα Skoda Fabia: Τι καινούργιο φέρνει; (video)
Ποιος είναι ο άμεσος στόχος του Group Volkswagen;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ