Το badge engineering της Toyota: Το Mazda 2 θα είναι Yaris
ΝΕΑΤο badge engineering της Toyota: Το Mazda 2 θα είναι Yaris
ΝΕΑΤο νέο «2άρι» θα αποτελεί το απότοκο της συνεργασίας της Mazda με την Toyota – Τι πρέπει να περιμένουμε.
Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τα οικονομικά της αποτελέσματα, μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, η Mazda θα προχωρήσει σε συνέργειες με διάφορες εταιρείες.
WHAT CAR
Μια από αυτές είναι και ο γείτονάς της, η Toyota, με την οποία έχει συνάψει συμφωνία προμήθειας εξοπλισμού OEM. Πρωταγωνιστής θα είναι το νέο Mazda 2 που θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη του 2022, ενσωματώνοντας το πλήρως υβριδικό κινητήριο της Toyota (Toyota Hybrid System).
Η Mazda ήδη εργάζεται πάνω στη νέα γενιά του supermini της, και ήδη έχουν κυκλοφορήσει κάποιες φωτογραφίες που απεικονίζουν μια πρωτότυπη εκδοχή του Yaris, υπό το έμβλημά της. Κατά πάσα πιθανότητα, το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στη Βόρεια Γαλλία, δίπλα στο τρέχον Yaris.
Η σύμπλευση των δύο Ιαπώνων εταίρων θα επιτρέψει στη Mazda αφενός να διαθέσει επί ευρωπαϊκού εδάφους ένα μοντέλο που θα συμμορφώνεται με τα όρια ρύπων της ΕΕ και αφετέρου να ενταχθεί σε μια ομάδα “pooling” για την αποφυγή των αυστηρών προστίμων της Κομισιόν.
Υπενθυμίζεται ότι το υβριδικό σύστημα της Toyota απαρτίζεται από έναν 1.500αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα της οικογένειας TGNA, δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία ιόντων λιθίου. Η απόδοση είναι 116 PS/ 270 Nm, με την κίνηση να φτάνει στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου e-CVT.
Οι συνεργασίες της Toyota
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Toyota με τη Mazda είναι παρεμφερής με εκείνη που διατηρεί η πρώτη με τη Suzuki. Απότοκο της συνεργασίας είναι τα Swace και Across, δύο οχήματα που βασίζονται πλήρως στο Corolla station wagon και το plug-in υβριδικό RAV4, αντίστοιχα.
Παράλληλα, η Toyota έχει συστρατευτεί και με τη Subaru. Προϊόν συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι τα «δίδυμα» Toyota GR 86 και Subaru BRZ με παρόμοια αισθητική και κοινό μηχανολογικό υπόβαθρο.
To Subaru BRZ κινείται από έναν ατμοσφαιρικό boxer βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 230 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με είτε (προαιρετικά) με ένα 6τάχυτο αυτόματο. Το ίδιο κινητήριο σύνολο ενσωματώνεται και στο Toyota GR 86 με τη διαφορά ότι η ιπποδύναμη είναι αυξημένη κατά 5 PS.
Με μεγάλο ενδιαφέρον επίσης αναμένεται ένα ακόμα ντουέτο αδελφικών μοντέλων. Πρόκειται για τα αμιγώς ηλεκτρικά Subaru Solterra και Toyota bZ4X που βασίζονται σε κοινή πλατφόρμα και έχουν μεγάλες σχεδιαστικές και τεχνολογικές ομοιότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Toyota ετοιμάζεται για το ράλι Dakar του 2022
Τι γίνεται με το hypercar της Toyota;
Στις αρχές Νοεμβρίου η παρουσίαση του νέου Toyota Aygo Χ