Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το… αρχαίο Lancia Ypsilon συνεχίζει ακάθεκτο και ανανεωμένο!

Ελλάδα 8:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το… αρχαίο Lancia Ypsilon συνεχίζει ακάθεκτο και ανανεωμένο!

ΝΕΑ

Το… αρχαίο Lancia Ypsilon συνεχίζει ακάθεκτο και ανανεωμένο!

ΝΕΑ

Οι ιταλόφιλοι αναμένουν με ενδιαφέρον -ίσως και προσμονή- την αναβίωση και τη νέα εποχή της Lancia. Όμως, το Ypsllon συνεχίζει την πορεία του, διατηρώντας την εταιρεία στην επιχειρηματική επιφάνεια.

Advertisement
Advertisement

Ας θυμηθούμε το Ypsllon. Πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από περίπου 30 χρόνια (1995) και ήταν το μικρό μοντέλο της Lancia, της ιταλικής εταιρείας με μια σημαντική ιστορία.

Βασίστηκε στην πλατφόρμα που είχε χρησιμοποιηθεί στο Fiat Punto πρώτης γενιάς και αρχικά, ήταν γνωστό ως Y.

Οι επόμενοι σταθμοί στην ως τώρα ιστορία του ήταν οι χρονιές του 2003 και του 2011, όταν παρουσιάστηκαν οι επόμενες δύο γενιές του, αντίστοιχα.

Advertisement
Advertisement

Από το 2014 η Lancia έπαψε να υπάρχει, έπειτα από την απόφαση του αείμνηστου Σέρτζιο Μαρκιόνε, και έμεινε μόνο το Ypsilon να κατασκευάζεται και να πωλείται στην ιταλική αγορά.

Πλέον, υπό τον Όμιλο Stellantis, αναμένεται η επαναφορά της στην κεντρική αυτοκινητική σκηνή, τουλάχιστον επί ευρωπαϊκού εδάφους. Όπως έχει ανακοινωθεί, το καινούργιο Ypsilon, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, θα παρουσιαστεί εντός του 2024.

Advertisement

Ως τότε, το παρόν μοντέλο συνεχίζει να είναι αγαπητό μεταξύ των Ιταλών αγοραστών. Μάλιστα, η Lancia για να τιμήσει τόσο αυτούς όσο και το αυτοκίνητο, το ανανέωσε, προσφέροντας καλύτερο εξοπλισμό.

Advertisement

Έτσι, το Ypsilon προσφέρεται πλέον σε τρεις νέες εξοπλιστικές εκδόσεις οι οποίες ονομάζονται «Oro», «Platino» και «EcoChic», αντίστοιχα.

Η Lancia έχει θεσπίσει μια προσφορά για το μοντέλο η οποία ισχύει ως τις 30 Σεπτεμβρίου (τρέχοντος έτους). Έτσι, η τιμή του Ypsilon «Oro» ξεκινά από τα 15.950 ευρώ, του Ypsilon «Platino» από τα 17.500 ευρώ και του Ypsilon «EcoChic» από τα 18.100 ευρώ.

Advertisement

Τέλος, το μοντέλο διατίθεται με τον 1.0 τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 70 ίππων ο οποίος διαθέτει σύστημα ήπιας υβριδικής και με τον τετρακύλινδρο 1.2 διπλού καυσίμου ο οποίος αποδίδει 69 ίππους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Το Pu+Ra HPE αποκαλύπτει τις μελλοντικές Lancia
Οδηγούμε τα θρυλικά Fiat 131 Abarth Rally & Lancia Fulvia 1.6 HF
O έρωτας της Lancia με την Ελλάδα