Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Το Pu+Ra HPE αποκαλύπτει τις μελλοντικές Lancia

Ελλάδα 7:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Το Pu+Ra HPE αποκαλύπτει τις μελλοντικές Lancia

ΝΕΑ

Επίσημο: Το Pu+Ra HPE αποκαλύπτει τις μελλοντικές Lancia

ΝΕΑ

Η Lancia παρουσίασε το πρώτο «κανονικό» concept car της νέας της εποχής που μοιάζει πολύ με διάδοχο της θρυλικής Stratos.

Advertisement
Advertisement

Μετά την «άσκηση σχεδιασμού» Pu+Ra Zero η Lancia έκανε το επόμενο βήμα παρουσιάζοντας ένα… κανονικό πρωτότυπο, το Pu+Ra HPE. Και λέμε κανονικό γιατί έχει τη μορφή ενός αυτοκινήτου που έχουμε συνηθίσει και που μοιάζει πολύ με μια σύγχρονη εκδοχή της εμβληματικής Stratos.

Στην πράξη προλογίζει την αισθητική προσέγγιση της μάρκας για την επόμενη τουλάχιστον 10ετία. Ταυτόχρονα αναβιώνει και την ιστορική επωνυμία HPE που είχε εμφανιστεί αρχικά στη Beta HPE. Μόνο που τώρα δεν σημαίνει High Performance Estate όπως στο παρελθόν αλλά High Performance Electric. Δείχνοντας έτσι και με αυτόν τον τρόπο πως το μέλλον της εταιρείας θα είναι ηλεκτρικό.

Advertisement
Advertisement

Αισθητικά το Pu+Ra HPE, που όπως είπαμε θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η Stratos τού 2023, συνδυάζει στοιχεία από τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις και από το ένδοξο παρελθόν της μάρκας.

Έτσι, λοιπόν, διαθέτει μια νέα, επιθετική εκδοχή της μάσκας των Lancia, ενώ το καινούργιο λογότυπο υπάρχει και στα πλάγια του αυτοκινήτου. Από κει και πέρα, οι σχεδιαστές του εμπνεύστηκαν τις χυτές γραμμές του πέρα από τη θρυλική Stratos και από τις Aurelia και Flaminia, ενώ στην ιστορία και στη Stratos φυσικά, παραπέμπουν και τα στρογγυλά πίσω φώτα.

Advertisement

Όσο για τα πίσω παράθυρα θυμίζουν αυτά της Beta HPE, ενώ το πιο εμφατικό στοιχείο τού Pu+Ra HPE είναι η στρογγυλή του ηλιοροφή. Στοιχείο μοναδικό μεν για τα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά που δεν είναι βέβαιο πως θα περάσει στην παραγωγή δε.

Ενδιαφέρον είναι πως τα λάστιχα (Goodyear) έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση.

Advertisement

Για το εσωτερικό των 2+2 θέσεων η Lancia εμπνεύστηκε από το χώρο των επίπλων και συνεργάστηκε με την επίσης ιταλική εταιρεία Cassina, προκειμένου να δημιουργήσει ένα πολυτελές περιβάλλον που θα αντανακλά το ιταλικό στυλ. Κάτι που ομολογουμένως έγινε με επιτυχία, ενώ και εδώ οι σχεδιαστές έχουν χρησιμοποιήσει πολύ τις στρογγυλές επιφάνειες,

Έμφαση έχει δοθεί και στη high tech πλευρά του πρωτότυπου. Έτσι το Pu+Ra HPE είναι το πρώτο όχημα της Stellantis στο οποίο εφαρμόζεται το ψηφιακό interface S.A.L.A. που επιτρέπει τη χρήση των τεχνολογιών Chaemeleon και TAPE. Με αυτές υπάρχει κεντρικός έλεγχος του ήχου, του κλιματισμού και του φωτισμού για τη δημιουργία της καλύτερης δυνατής, πάντα σύμφωνα με τους Ιταλούς, εμπειρίας μετακίνησης.

Advertisement

Για το σύστημα πρόωσης του Pu+Ra HPE δεν αποκαλύπτονται πολλά ή για να είμαστε απόλυτα ακριβείς σχεδόν τίποτα πέρα από το ότι θα είναι (αναμενόμενα) ηλεκτρικό και η αυτονομία θα φτάνει τα 700 χιλιόμετρα. Τιμή ιδιαίτερα μεγάλη με τα ισχύοντα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης.

Το πρώτο μοντέλο παραγωγής στο οποίο θα εφαρμοστεί η σχεδιαστική φιλοσοφία Emozione Pu+Ra που εγκαινίασε το Lancia Pu+Ra HPE θα είναι το νέο Ypsilon, που θα παρουσιαστεί το 2024 και θα έχει και υβριδικές εκδόσεις.

Τα επόμενα μοντέλα της Lancia που θα παρουσιαστούν από το 2026 και μετά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παίρνει μπροστά η Lancia!
Lancia Delta: Η τελευταία των πρωταθλητών (+video)
Η Lancia άνοιξε την πρώτη νέα της αντιπροσωπεία