Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Tesla vs Volkswagen vs Stellantis: Ποια κερδίζει;

Ελλάδα 23:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Tesla vs Volkswagen vs Stellantis: Ποια κερδίζει;

ΝΕΑ

Tesla vs Volkswagen vs Stellantis: Ποια κερδίζει;

ΝΕΑ

Η κυριαρχία της Tesla στην αγορά των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι γνωστή. Όμως, κατά πόσο είναι δεδομένη;

Advertisement
Advertisement

Για χρόνια, η Tesla ήταν ο μόνιμος νικητής στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων -δικαιολογημένα, προφανώς. Η αμερικανική εταιρεία, η οποία έθεσε στην πράξη το πλαίσιο για το μέλλον της Αυτοκίνησης, φαινόταν να μην έχει αντίπαλο παρά μόνο τον δικό της «κακό εαυτό».

Όμως αυτό άλλαξε, όπως δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2022 αναφορικά με την κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Advertisement
Advertisement

Βάσει αυτών, ο Όμιλος Volkswagen ήταν στην πρώτη θέση της αντίστοιχης λίστας των πωλήσεων με 116.307 ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων που διαθέτουν οι εταιρείες που τον αποτελούν.

Στη δεύτερη θέση κατετάγη ο Όμιλος Stellantis με 105.413 πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του, ενώ η Tesla ήταν στην τρίτη θέση με 78.277 μονάδες, πάντα για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

Advertisement

Τα δεδομένα αφορούν σε στοιχεία από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (πλην της Φινλανδίας, της Νορβηγίας και της Πορτογαλίας που δεν ήταν διαθέσιμα), όπως και από την Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισλανδία.

Σε ό,τι αφορά στα πιο δημοφιλή μοντέλα κάθε εταιρείας, το Tesla Model Y ήταν στην πρώτη θέση με 39.969 πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση ήταν το Model 3 με 38.280 μονάδες και στην τρίτη το Νέο Fiat 500e με 32.315 μονάδες.

Advertisement

Το γεγονός ότι ο Όμιλος Stellantis ξεπέρασε την Tesla σε πωλήσεις είναι το ένα μέρος της επιτυχίας των στόχων που έχουν θέσει τα ανώτατα στελέχη του. Το δεύτερο αφορά στο να καταφέρει να περάσει και τον Όμιλο Volkswagen.

Βεβαίως, μένει να δούμε πώς θα αντιδράσει η Tesla σε αυτή την κατάσταση, καθώς αντιμετωπίζει πρόβλημα παραγωγής των μοντέλων της, τόσο λόγω της έλλειψης ημιαγωγών όσο και του ρυθμού κατασκευής των οχημάτων από τη μειωμένη ικανότητα των εργοστασίων της σε Γερμανία και Κίνα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Tesla: Πισίνες και σαλόνια για όσους περιμένουν στους ταχυφορτιστές της
H Stellantis επενδύει στον εξηλεκτρισμό και την αυτόνομη οδήγηση
Μελέτη UBS: Στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης ο όμιλος Volkswagen