Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στο «σφυρί» το μοναδικό ιαπωνικό μοντέλο με V12!

Ελλάδα 16:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο «σφυρί» το μοναδικό ιαπωνικό μοντέλο με V12!

ΝΕΑ

Στο «σφυρί» το μοναδικό ιαπωνικό μοντέλο με V12!

ΝΕΑ

Είναι από τις φορές που τα… ράσα δεν κάνουν τον παπά και η συντηρητική εμφάνιση ένα αυτοκίνητο συλλεκτικό.

Advertisement
Advertisement

Για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, το Toyota Century δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια συντηρητική και άγνωστη εμπορικά, πολυτελής λιμουζίνα.

Που ο απλός παρατηρητής θα υπέθετε, ότι κατασκευάστηκε για να μεταφέρει κρατικούς αξιωματούχους, πλούσιους επιχειρηματίες και διασημότητες. Ακριβώς περί αυτού, επρόκειτο!

Τι συμβαίνει, όμως, με το συγκεκριμένο δεξιοτίμονο Century, που ταξίδεψε από «τη χώρα του ανατέλλοντος ήλιου» ως τη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ, για να δημοπρατηθεί από την Car and Bids, στην προνομιακή τιμή των 8.250 δολαρίων;

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο του 1997 είναι το μοναδικό πισωκίνητο ιαπωνικό αυτοκίνητο παραγωγής, που κατασκευάστηκε από τη «μητρική» εταιρεία, με κινητήρα V12! Και πιο συγκεκριμένα τον VG50 των 276 ίππων, που συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

Advertisement

Η ιαπωνική λιμουζίνα έχει «γράψει» στο ενεργητικό της 218.700 χιλιόμετρα και δεν έχει υποβληθεί σε καμιά τροποποίησε, διατηρώντας τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και το πλούσιο (για την εποχή και όχι μόνο) εξοπλιστικό επίπεδο.

Advertisement

Δεν λείπουν, βεβαίως, οι εξωτερικές (γρατσουνιές και ξεφλουδίσματα στο χρώμα), όσο και οι εσωτερικές (στη δερμάτινη ταπετσαρία) φθορές, κάτι που ενδεχομένως να αιτιολογεί και τη σχετικά χαμηλή τιμή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Toyota στην κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και το 2023
Μικρά και φθηνά ηλεκτρικά: Τα κουκιά δεν βγαίνουν
Tο θρυλικό Toyota 2000GT επιστρέφει