Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

ΣΟΚ: Τέλος εποχής για τους κινητήρες βενζίνης και diesel στην ΕΕ

Ελλάδα 10:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΟΚ: Τέλος εποχής για τους κινητήρες βενζίνης και diesel στην ΕΕ

ΝΕΑ

ΣΟΚ: Τέλος εποχής για τους κινητήρες βενζίνης και diesel στην ΕΕ

ΝΕΑ

Αποκαλύπτουμε το δραστικότατο ρυθμιστικό σχέδιο της Κομισιόν που επιβάλλει  τη μείωση των ρύπων σε αυτοκίνητα και φορτηγά…

Advertisement
Advertisement

Σοκ για τους λάτρεις της αυτοκίνησης αλλά και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Κομισιόν το οποίο προβλέπει μείωση των εκπομπών ρύπων των επιβατικών αυτοκινήτων και των φορτηγών κατά 65% μέχρι το 2030 και μηδενισμό των εκπομπών CO2 μετά το 2035.

Αν τελικά υιοθετηθεί το παραπάνω σχέδιο τότε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν 14 έτη ζωής και θα πρέπει έως τότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τα κράτη-μέλη να είναι έτοιμα για την μετάβαση στη νέα μορφή αυτοκίνησης που θα αφορά στην ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο.

Advertisement
Advertisement

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Για πρώτη φορά στην Ελλάδα – Mobility 2021: Ολα αλλάζουν – Ολα στην πρίζα…

 

Advertisement

Εάν το νέο σχέδιο κανονισμού για τα αυτοκίνητα εγκριθεί από όλες τις χώρες της ΕΕ, τότε από το 2035 θα σταματήσουν να πωλούνται βενζινοκίνητα ή diesel αυτοκίνητα ωστόσο τα κράτη-μέλη θα πρέπει να έχουν σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε 60 χλμ. και σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 150 χλμ.

Άλλωστε η Πρόεδρος της Κομισιόν κατά την ομιλία της για την «Κατάσταση της Ένωσης» έκανε λόγο για ενίσχυση της χρηματοδότησης στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής επισημαίνοντας ότι: «Η Ευρώπη είναι έτοιμη να κάνει περισσότερα. Θα προτείνουμε τώρα ένα επιπλέον ποσό 4 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής έως το 2027. Αναμένουμε όμως από τις ΗΠΑ και τους εταίρους μας να ενισχύσουν και αυτοί τις προσπάθειές τους».

Advertisement

Η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν ξεκαθάρισε επίσης ότι: «Εάν οι ΗΠΑ και η ΕΕ γεφυρώσουν από κοινού το χάσμα όσον αφορά τη χρηματοδότηση της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής, αυτό θα αποτελέσει ισχυρό μήνυμα ότι αναλαμβάνουν παγκόσμιο ηγετικό ρόλο στον τομέα του κλίματος. Είναι ώρα να υλοποιήσουμε τις δεσμεύσεις μας».

Advertisement

Άνοδος για βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά ΙΧ

Η τελευταία έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ACEA, δείχνει ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2021 το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στις συνολικές πωλήσεις ανήλθε μόνο στο 20%. Οι καλύτερες πωλήσεις σημειώθηκαν στα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης (42%). Ακολουθούν τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα σε ποσοστό περίπου 32%, ενώ ανοδικές είναι οι πωλήσεις αυτοκινήτων διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και υγραέριο).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ανακοίνωσαν το τέλος στους κινητήρες βενζίνης και diesel
Θα επικρατήσει το υδρογόνο ως εναλλακτικό καύσιμο;
Ηλεκτρικά vs συμβατικά: Ποια είναι τελικά πιο ρυπογόνα;