Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Ψήνεται» το νέο Toyota MR2 με 300 άλογα!

Ελλάδα 18:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Ψήνεται» το νέο Toyota MR2 με 300 άλογα!

ΝΕΑ

«Ψήνεται» το νέο Toyota MR2 με 300 άλογα!

ΝΕΑ

Ευτυχώς που μας έχει απομείνει η Toyota για να κάνουμε σχέδια για σπορ οδηγικές απολαύσεις και όχι μόνο για πρίζες και ηλεκτρικές αυτονομίες.

Advertisement
Advertisement

Η αναμονή γύρω από την επόμενη γενιά του Toyota MR2 βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο, μόνο που αυτή τη φορά η διάχυτη φήμη υπονοεί ένα πιθανό ντεμπούτο μέχρι το τέλος του 2025, με έναρξη πωλήσεων το 2026.

Οι αναφορές από την Ιαπωνία υποδηλώνουν ότι αυτό το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο θα μπορούσε να εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων που προέρχεται από το GR Corolla, ικανό να αποδώσει 300 ίππους, ίσως και περισσότερους.

Οι διαβουλεύσεις της Toyota σχετικά με το νέο MR2 έχουν οδηγήσει σε διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένης της εξέτασης τόσο της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης όσο και της έκδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Πέρυσι, η αποκάλυψη του πρωτότυπου ηλεκτρικού αυτοκινήτου FT-Se πυροδότησε συζητήσεις σχετικά με το μέλλον του MR2, με προτάσεις για μια ηλεκτρική παραλλαγή που προγραμματίζεται για το 2027, παράλληλα με το MR2 με κινητήρα εσωτερικής καύσης που αναμένεται το 2026.

Αυτή η διπλή προσέγγιση αντικατοπτρίζει την ανταπόκριση της ιαπωνικής εταιρείας στις δυναμικές αλλαγές των κανονισμών και των προτιμήσεων των καταναλωτών, προσφέροντας ευελιξία σε όσους θέλουν εναλλακτικές επιλογές στα συστήματα κίνησης.

Η επιτυχία της υπο-μάρκας Gazoo Racing της Toyota, έγινε ιδιαίτερα εμφανής με την επιστροφή της Supra, ενώ με το MR2 οι φανατικοί φίλοι της εταιρείας μπορούν να περιμένουν τη συνέχιση της διάταξης κινητήρα στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Advertisement

Όσο για την σχεδίαση ακόμα δεν υπάρχουν κάποιες ξεκάθαρες απόψεις, αν και αναμένεται να διατηρήσει τον χαρακτήρα του roadster.

Αναμένεται να έχει μήκος περίπου 4.400 χιλ., πλάτος 1.850 χιλ. και ύψος 1.230 χιλ., με μεταξόνιο 2.600 χιλ, με το βάρος του να είναι κοντά στα 1.300 κιλά. Θα διαθέτει τόσο ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Advertisement

Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων και πιο συγκεκριμένων πληροφοριών, το σίγουρο είναι ότι η Toyota είναι από τις λίγες πλέον εταιρείες που κάνουν σχέδια για σπορ μοντέλα στο μέλλον, όταν όλοι οι άλλοι ασχολούνται με πρίζες και αυτονομίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρέπει να «πιάσεις το λαχείο» για να οδηγήσεις το Toyota AE86 BEV!
Ιδού η απαγορευμένη διαφήμιση της Toyota
Νέο GR86 «πύραυλο» ετοιμάζει η Toyota!