Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πρόβλημα τα εργοστάσια μπαταριών στην Ευρώπη

Ελλάδα 22:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρόβλημα τα εργοστάσια μπαταριών στην Ευρώπη

ΝΕΑ

Πρόβλημα τα εργοστάσια μπαταριών στην Ευρώπη

ΝΕΑ

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης σημαίνει και την αντίστοιχη που αφορά στις απαραίτητες μπαταρίες για τα αυτοκίνητα, άρα και στα εργοστάσια που αυτές θα κατασκευάζονται. Το θέμα είναι που θα δημιουργηθούν οι εγκαταστάσεις τους.

Advertisement
Advertisement

Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνουμε μια σοβούσα διαφωνία μεταξύ των πολιτικών της Ευρώπης και των κορυφαίων στελεχών των αυτοκινητοβιομηχανιών τής Γηραιάς Ηπείρου.

Ο λόγος είναι ο ρυθμός μετασχηματισμού τού κλάδου προς την ηλεκτροκίνηση, με τους πρώτους να πιέζουν για την επιτάχυνσή του και τους δεύτερους να είναι πιο πραγματιστές στην χρονική εφαρμογή των αποφάσεων.

Advertisement
Advertisement

Η πιο πρόσφατη εξέλιξη προέρχεται από τον κ. Thomas Schäfer, Διευθύνων Σύμβουλος του Τμήματος Επιβατικών τής Volkswagen και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Volkswagen. Ο κ. Schäfer (φωτογραφία κάτω), σε ανάρτησή του σε λογαριασμό του σε μέσο κοινωνική δικτύωσης εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις υψηλές τιμές καυσίμων και ενέργειας που επικρατούν στις χώρες της Ευρώπης και στο ότι απαιτείται η δημιουργία εργοστασίων παραγωγής μπαταριών υπό αυτό το καθεστώς.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο  κ. Schäfer προσδιόρισε ως «μη βιώσιμη πρακτικά» την κατασκευή μπαταριών για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα επί ευρωπαϊκού εδάφους και έγραψε σχετικά: «Η Ευρώπη, δεν είναι ανταγωνιστική σε πολλούς τομείς. Χρειαζόμαστε άμεσα νέα εργαλεία (σημ.: ή νομοθεσία) για να διατηρήσουμε την περιοχή ελκυστική για τις μελλοντικές τεχνολογίες, όπως και τις θέσεις εργασίας.

Advertisement

»Σε ό,τι αφορά στο κόστος τής ηλεκτρικής ενέργειας και του φυσικού αερίου, συγκεκριμένα, χάνουμε έδαφος διαρκώς. Η Γερμανία και η Ευρωπαϊκή Ένωση χάνουν την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους (σημ.: για επενδύσεις). Οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία προχωρούν εμπρός».

Advertisement

Προφανώς, η συγκεκριμένη ανάρτηση περισσότερο απηχεί την προσωπική άποψή του, σχετικά, παρά αποτελεί επίσημη θέση τού γερμανικού Ομίλου. Ωστόσο, το γεγονός ότι προέρχεται από ένα κορυφαίο στέλεχός του έχει τη σημασία του. Αν μη τι άλλο, ο κ. Schäfer «χτυπά καμπανάκι» και προειδοποιεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συμφωνία VW-Mercedes με τον Καναδά για τις μπαταρίες
Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές μπαταριών στον κόσμο
Πως μπορούν Ρωσία και Κίνα να «στραγγαλίσουν» την Ευρώπη;

 

Advertisement