Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Που θα επενδύσει η BYD 13 δισεκατομμύρια ευρώ;

Ελλάδα 4:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Που θα επενδύσει η BYD 13 δισεκατομμύρια ευρώ;

ΝΕΑ

Που θα επενδύσει η BYD 13 δισεκατομμύρια ευρώ;

ΝΕΑ

Η BYD δεν περιορίζεται στην εξέλιξη και δημιουργία νέων μοντέλων αλλά προσεγγίζει το αυτοκίνητο ως ολότητα.

Advertisement
Advertisement

Υπό αυτό το πρίσμα, τα στελέχη της BYD δίνουν μεγάλη σημασία και στα επιμέρους συστήματα που απαιτούνται σε ένα σύγχρονο όχημα και προσπαθούν να δημιουργήσουν τα δικά τους και να μην εξαρτώνται από προμηθευτές.

Με αυτόν τον τρόπο έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν αυτά που ταιριάζουν στην εταιρική φιλοσοφία τους, δίνοντας τους τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αρμόζουν στα μοντέλα τους αλλά και πληρούν τις επιθυμίες των πελατών της κινεζικής εταιρείας.

Πρόσφατα, ο Γουάνγκ Τσουανφού, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της BYD, ανακοίνωσε την επένδυση 100 δισεκατομμυρίων γουάν (περίπου 13,0 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) για την εξέλιξη και δημιουργία σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και ημιαυτόματης οδήγησης, με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη συστήματος (πλήρως) αυτόνομης οδήγησης.

Advertisement
Advertisement

Όπως είπε, σε πρώτη φάση θα τοποθετείται στα νέα μοντέλα της BYD σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι και τα πόδια του από τα πεντάλ όταν το αυτοκίνητο κινείται σε δρόμο που θα υπάρχει η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης.

Βάσει δημοσιεύματος του Bloomberg, o οδηγός θα μπορεί να αποσπά την προσοχή του από τον δρόμο. Όμως, θα πρέπει να ακουμπά το τιμόνι κάθε 15 δευτερόλεπτα ως μια ασφαλιστική δικλίδα ότι εξακολουθεί να έχει τον έλεγχο και την έγνοια του κατά τη διαδρομή.

Advertisement

Σύμφωνα με τον Τσουανφού, το συγκεκριμένο σύστημα θα είναι διαθέσιμο στα ακριβότερα μοντέλα τόσο της BYD όσο και των θυγατρικών εταιρειών της, όπως η Denza και η YangWang.

Advertisement

Προσδιορίζοντας το «ακριβό», το κορυφαίο στέλεχος του Ομίλου διευκρίνισε ότι αυτό θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όσων μοντέλων του κοστίζουν στην κινεζική αγορά από 300.000 γουάν και άνω (περίπου 38.700 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία).

Σε όσα η τιμή πώλησης είναι μικρότερη από αυτό το ποσό, θα διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, με το ανάλογο κόστος.

Επιπλέον, η BYD σκοπεύει να επενδύσει και στην εξέλιξη συστημάτων που φαίνεται να αρέσουν στους Κινέζους πελάτες της. Όπως έγινε γνωστό, για το YangWang U8, το νέο SUV μοντέλο, θα εξελίξει ένα drone το οποίο θα αποθηκεύεται στον δικό του χώρο εντός του οχήματος.

Denza N7.

Advertisement

Αυτό, θα έχει τη δυνατότητα να ακολουθεί το αυτοκίνητο κατά τη κίνησή του, βιντεοσκοπώντας τη διαδρομή ή το τοπίο. Επίσης, το τιμόνι του θα μπορεί να αποσπάται από το ταμπλό και να χρησιμοποιείται και για την ψυχαγωγία με κάποιο βιντεοπαιχνίδι.

Τέλος, η εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει και ένα σύστημα το οποίο θα αναγνωρίζει την παλάμη του οδηγού από απόσταση. Έτσι, αυτός θα μπορεί να ξεκλειδώνει ή να κλειδώνει το αυτοκίνητο κουνώντας απλώς το χέρι του και δεν θα χρειάζεται να το πράττει μέσω του κλειδιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σάλπαρε το πρώτο πλοίο της BYD!
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την BYD
Πόσα… εκατομμύρια αυτοκίνητα πωλούνται κάθε χρόνο στην Κίνα;