Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς θα είναι ο Όμιλος Volkswagen στο μέλλον;

Ελλάδα 2:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πώς θα είναι ο Όμιλος Volkswagen στο μέλλον;

ΝΕΑ

Πώς θα είναι ο Όμιλος Volkswagen στο μέλλον;

ΝΕΑ

O Όλιβερ Μπλούμε, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, αποκάλυψε ένα μικρό μέρος των σκέψεών του για το πώς οραματίζεται την εταιρεία στα προσεχή χρόνια.

Advertisement
Advertisement

Ο Όλιβερ Μπλούμε ανέλαβε επικεφαλής του γερμανικού Ομίλου πέρυσι το φθινόπωρο, αντικαθιστώντας τον Χέρμπερτ Ντις.

Από την πρώτη στιγμή έδειξε τις προθέσεις του για τον ρου που επιθυμεί να έχει η εταιρεία υπό τη διοίκησή του.

Ο γενικός κανόνας είναι ότι θέλει να εκσυγχρονίσει τον Όμιλο Volkswagen σε μεγαλύτερο βαθμό και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Έχει ήδη ξεκινήσει τις πρώτες αλλαγές προσωπικού -για παράδειγμα αντικατέστησε τον επικεφαλής του Τμήματος Σχεδιασμού.

Advertisement
Advertisement

Επίσης, άλλαξε τα δεδομένα στην Cariad, τη θυγατρική εταιρεία του Ομίλου που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του σύγχρονου λογισμικού για τα νέα μοντέλα της. Όμως, σύμφωνα με τον Μπλούμε (φωτογραφία), η πραγματικά μεγάλη μεταβολή δεν έχει συμβεί ακόμα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στη γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, το κορυφαίο στέλεχος του Ομίλου ανέφερε ότι τίθενται οι βάσεις για τη «μεγαλύτερη αναδιάρθρωση των τελευταίων δεκαετιών», όπως αναφέρεται.

Advertisement

Μένει να δούμε τον τρόπο που θα γίνουν αυτές οι αλλαγές και πώς ο Μπλούμε θα διαχειριστεί την κατάσταση και τον τρόπο που θα διαπραγματευτεί με τους συνδικαλιστές των εργαζομένων και τα εργατικά συνδικάτα.

Θυμίζουμε ότι Χέρμπερτ Ντις, ο προκάτοχός του, ουσιαστικά καρατομήθηκε από τη θέση του εξαιτίας των αντιδράσεων που υπήρχαν από τους εργαζόμενους στις αλλαγές που αυτός πρότεινε τότε.

Advertisement

Σύμφωνα με το δημοσίευμα στην εφημερίδα, πρωταρχικός στόχος του Μπλούμε είναι να μειώσει το κόστος, για παράδειγμα, αναφορικά με τους προμηθευτές και τις πωλήσεις, γεγονός που συνήθως απαιτεί περικοπές στο εργατικό δυναμικό.

Το συμβούλιο εργαζομένων του Ομίλου θα πρέπει να εκτιμήσει ότι ένας από τους βασικούς στόχους είναι η καλύτερη αξιοποίηση των εργαζομένων που απασχολούνται στα εργοστάσιά του τα οποία υπάρχουν στη Γερμανία.

Advertisement

Αυτό σημαίνει την ενοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας σε κάποια από αυτά και τη διακοπή λειτουργίας σε άλλα στα οποία το κόστος είναι μεγάλο. Επίσης, σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen πιθανότατα θέλει να μειώσει την ετήσια παραγωγή στο κύριο εργοστάσιό του, στο Wolfsburg, από το 1.000.000 οχήματα σε 600.000 και να αξιοποιήσει καλύτερα τις δυνατότητές του.

Τέλος, ο Μπλούμε θα επιδιώξει να μειωθεί ο αριθμός των μοντέλων που διαθέτει κάθε εταιρεία του Ομίλου στην ίδια κατηγορία οχημάτων -για παράδειγμα η Volkswagen, η Skoda και η Seat έχουν αυτοκίνητά τους στις περισσότερες από τις υπάρχουσες.

Αντ’ αυτού, στόχος του είναι να διατίθενται με τρόπο που θα διαφέρουν στον εξοπλισμό τους και δεν είναι τρία διαφορετικά μοντέλα που εν δυνάμει θα απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό.

Τέλος, επιδίωξη του Μπλούμε είναι να μειωθεί το κόστος παραγωγής, να βελτιωθεί η ποιότητα κατασκευής των καινούργιων μοντέλων και να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους σε κάθε εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Volkswagen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο VW Touareg
Έρχεται ανανέωση και για το VW T-Cross
Kosmocar: Και εγένετο η Kosmomove