Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΝΕΑ

Πώς στρίβει υπό πίεση το Jeep Renegade 4xe;

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Το plug-in υβριδικό B-SUV της Jeep υποβλήθηκε στο απαιτητικό τεστ αποφυγής ταράνδου –  Τι εντυπώσεις άφησε;

Χρήσιμα είναι τα συμπεράσματα που μπορεί να εξάγει κανείς από ένα τεστ ταράνδου, μιας και αποτελεί μια ικανοποιητική προσομοίωση της απόπειρας αποφυγής ενός εμποδίου. Μετρ του είδους είναι οι Ισπανοί συνάδελφοί μας από το km77, οι οποίοι αρέσκονται να «στρίβουν» τα μοντέλα υπό πίεση, εξετάζοντας τις αντιδράσεις τους.

Μετά λοιπόν, τις δοκιμές με πρωταγωνιστές τα Lexus IS (δείτε το τεστ εδώ), Mercedes S-Class (εδώ), Ford Mustang Mach-E (εδώ) και… Citroen Xanthia (εδώ), οι test drivers από την Ιβηρική Χερσόνησο, αποφάσισαν να κάτσουν πίσω από το τιμόνι του Jeep Renegade. Και όχι οποιασδήποτε έκδοσης, αλλά της plug-in υβριδικής 4xe.

Η πρώτη προσπάθεια πραγματοποιήθηκε με ταχύτητα εισόδου της τάξεως των 75 χλμ./ώρα, με το επαναφορτιζόμενο Jeep Renegade να παρουσιάζει κάποιες υποστροφικές τάσεις που δεν του επέτρεψαν να ελιχθεί απρόσκοπτα εντός των συστάδων κώνων. Ο λόγος έγκειται μεταξύ άλλων στη μεγάλη απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, η οποία το καθιστά πολύ ικανό εκτός δρόμου. Ειδικά στην έκδοση Trailhawk που είναι και αυτή που δοκιμάζεται στο παρόν βίντεο.

Σημειώστε πως η μπαταρία του plug-in υβριδικού συστήματος προσθέτει και 300 επιπλέον κιλά, με τον δείχτη της ζυγαριάς να σταματάει στα 1.770 kg.

Παρ, όλα αυτά, όπως παρατηρούμε στο βίντεο –και επιβεβαιώνουν οι δοκιμαστές –  οι αντιδράσεις του ουδέποτε τρόμαξαν και ήταν ιδιαίτερα εύκολα ελεγχόμενες. Ικανοποίηση χάρισε στον οδηγό και η συμπεριφορά της ανάρτησης, η οποία σε συνδυασμό με τις 17άρες ζάντες και τα all-season ελαστικά της Goodyear (235/55) χάρισαν στο μοντέλο αρκετά περιθώρια πρόσφυσης.

Η ταχύτητα στην οποία το Jeep Renegade κινήθηκε με περισσότερη αποφασιστικότητα, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τη δοκιμασία ήταν τα 70 χλμ./ώρα.

Υπενθυμίζεται πως το μοντέλο προσφέρεται σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, των 190 και 240 PS. Αμφότερες ενσωματώνουν δύο ηλεκτροκινητήρες, και έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λτ. ο οποίος στην πρώτη περίπτωση παράγει 130 PS και στη δεύτερη 180.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ υπάρχει και μια μπαταρία 11,4 kWh που επιτρέπει στο Renegade να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ.

Στην Ελλάδα, τέλος, η έκδοση 4xe των 190 PS ξεκινά από 38.900 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Jeep Compass 4xe 240 PS
Τα πέντε προφίλ οδήγησης του νέου Jeep Compass
Τα Jeep Wrangler και Gladiator με παρμπρίζ Gorilla Glass

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto