
O Όμιλος Stellantis πλησιάζει να συμπληρώσει δύο έτη επιχειρηματικής δραστηριότητας, ένα χρονικό διάστημα το οποίο είναι ικανό να εξαχθούν τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα, τόσο για την ως τώρα πορεία του όσο και σε ό,τι αφορά στο μέλλον του.
Οι πρώτες πληροφορίες για το ενδεχόμενο συνύπαρξης υπό «κοινή στέγη» του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του Ομίλου PSA άρχισαν να δημοσιεύονται εντός του 2019.
Οι συνομιλίες μεταξύ των στελεχών των δύο Ομίλων είχαν αρχίσει έπειτα από το σχετικό «ναυάγιο» με τη Renault και το βέτο που άσκησε τότε η γαλλική κυβέρνηση και ο Γάλλος Πρόεδρος κ. Emmanuel Macron σε μια τέτοια εξέλιξη.
Η ιστορία θα καταγράψει τη συμφωνία μεταξύ της FCA και της PSA, καθώς η πρώτη στράφηκε στον έτερο αυτοκινητικό όμιλο της χώρας για να μπορέσει να διασωθεί και να μην χρειαστεί να κλείσει κάποιες από τις εταιρείες που την απαρτίζουν.
Στα τέλη του 2019 ανακοινώθηκε επίσημα η συμφωνία από την οποία προέκυψε ο Όμιλος Stellantis, η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Μετά τις απαραίτητες νομικές και γραφειοκρατικές διαδικασίες, η Κομισιόν θα εγκρίνει τη συγχώνευση στις 21 Δεκεμβρίου 2020 για να ακολουθήσει αυτή των μετόχων τις πρώτες ημέρες της επόμενης χρονιάς.
Ο Όμιλος Stellantis αποτελείται από συνολικά 14 αυτοκινητοβιομηχανίες. Από την πρώτη στιγμή που συστήθηκε, η νέα διοίκηση η οποία προέκυψε ζήτησε από τα ανώτατα στελέχη καθεμιάς από αυτές να εκπονήσουν ένα δεκαετές επιχειρηματικό πλάνο το οποίο να είναι βιώσιμο. Αυτό έγινε και τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ενθαρρυντικά, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Mark Stewart, Επιχειρησιακός Διευθυντής της Stellantis Βορείου Αμερικής.
Σε ομιλία του στο οικονομικό συνέδριο «Automotive News Congress» ο κ. Stewart είπε σχετικά: «Μπορούν να επιβιώσουν όλες οι εταιρείες; Όλες έχουν την ευκαιρία τους να παλέψουν γι’ αυτό και όλες αποδίδουν πολύ καλά. Προφανώς, είχαμε πολλές διαφορετικές ονομασίες στο πέρασμα των χρόνων. Όμως, είμαστε ένας όμιλος 14 εταιρειών και το πιο απίστευτο αυτού είναι το γεγονός ότι αυτές διαφέρουν πολύ μεταξύ τους.
»Καθεμία από αυτές έχει τη δική της εταιρική ταυτότητα και το να μπορούν να ταιριάζουν τα διαφορετικά κομμάτια τους χωρίς να συγκρούονται μεταξύ τους είναι σημαντικό. Σε ανθρώπινο επίπεδο είναι σαν να λέμε “Θεέ μου, πώς μπορείς να ταΐσεις 14 παιδιά”», κατέληξε ο κ. Stewart.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κι όμως! Η Lancia εξακολουθεί και ασχολείται με το Ypsilon
Ο Όμιλος Stellantis αλλάζει το ευρωπαϊκό δίκτυό του
Ο Carlos Tavares της Stellantis για τις εκθέσεις αυτοκινήτων
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ