Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πως αντιδρούν οι προμηθευτές στην ηλεκτροκίνηση;

Ελλάδα 6:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πως αντιδρούν οι προμηθευτές στην ηλεκτροκίνηση;

ΝΕΑ

Πως αντιδρούν οι προμηθευτές στην ηλεκτροκίνηση;

ΝΕΑ

Η ηλεκτροκίνηση δεν δημιουργεί ευκαιρίες, μόνο. Δημιουργεί και προβλήματα.

Advertisement
Advertisement

Η αλλαγή στη θερμική «φύση» της αυτοκινητοβιομηχανίας είχε ως αποτέλεσμα τη μεταβολή συνθηκών και παραγωγικού μοντέλων που ξεπερνά και τον έναν αιώνα, για κάποιες πρακτικές.

Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση δεν επηρέασε μόνο τις θέσεις εργασίας όσων απασχολούνται στις μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων των εταιρειών. Συνέβη το ίδιο και για τους εργαζόμενους των προμηθευτών τους.

Αναμενόμενα, αυτό ισχύει σε αυξημένο βαθμό στις μεγαλύτερες εταιρείες, όπως η ZF Friedrichshafen. Η γερμανική εταιρεία, η οποία τροφοδοτεί δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες με τα απαραίτητα εξαρτήματα για την κατασκευή των μοντέλων τους, ανακοίνωσε ότι θα αναγκαστεί να κάνει περικοπές.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με όσα δήλωσε εκπρόσωπος του συνδικάτου εργαζομένων της, ενδεχομένως να χρειαστεί να γίνουν 12.000 απολύσεις υπαλλήλων της ως το 2030, εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης, του αυξανόμενου πληθωρισμού και της επιβράδυνσης στον ρυθμό ανάπτυξης της γερμανικής οικονομίας.

Ο Άχιμ Ντίτριχ, Πρόεδρος των εργαζομένων της εταιρείας, είπε ότι στα σχέδια των στελεχών της ZF Friedrichshafen είναι παύση προσλήψεων και η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας σε άλλες χώρες, όπου το κόστος και οι μισθοί είναι μικρότερα.

Advertisement

Σε δηλώσεις τους προς τον γερμανικό Τύπο αναφέρουν ότι η εταιρεία θέλει να μειώσει το προσωπικό της κατά 25% ως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Αντίστοιχο είναι το κλίμα και σε άλλους μεγάλους προμηθευτές αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός παραγόμενων ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει την αντίστοιχη μείωση σε μηχανικά, ηλεκτρονικά ή ηλεκτρομηχανικά μέρη που είναι απαραίτητα για την κατασκευή ενός μοντέλου κλασικής μηχανολογίας.

Advertisement

Οι αναλυτές της αγοράς, τα στελέχη των εταιρειών αλλά και οικονομικοί παράγοντες αναφέρουν ότι ακόμη βρισκόμαστε στην αρχή του φαινομένου περιορισμού των θέσεων εργασίας στις εν λόγω εταιρείες.

Όπως υποστηρίζουν, ως το 2030 η μείωση των εργατικού δυναμικού θα ακολουθεί παράλληλη πορεία με αυτή στις αυτοκινητοβιομηχανίες, εκτός και συμβεί κάτι και αλλάξουν τα δεδομένα ή ανοίξει η τροφοδοσία προς περιοχές του πλανήτη όπου η ηλεκτροκίνηση δεν είναι αναπτυγμένη όσο στη Δύση.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γη και ύδωρ προσφέρουν οι Γερμανοί στους Κινέζους
Η ZF στην υπηρεσία της ηλεκτροκίνησης
H ZF προτείνει θέρμανση μέσω… ζώνης ασφαλείας!