Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γη και ύδωρ προσφέρουν οι Γερμανοί στους Κινέζους

Ελλάδα 17:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γη και ύδωρ προσφέρουν οι Γερμανοί στους Κινέζους

ΝΕΑ

Γη και ύδωρ προσφέρουν οι Γερμανοί στους Κινέζους

ΝΕΑ

Θέλοντας και μη οι ευρωπαϊκές εταιρίες είναι υποχρεωμένες να συνεργαστούν με τους Κινέζους αν θέλουν να επιζήσουν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Οι Γερμανοί προμηθευτές αυτοκινήτων αγκαλιάζουν τα σχέδια επέκτασης των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Οι εν λόγω προμηθευτές έχουν ήδη καθιερώσει συνεργασίες με κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω των δραστηριοτήτων τους στην Κίνα και βλέπουν μια ευκαιρία να παρέχουν εξαρτήματα ευρωπαϊκής κατασκευής για την υποστήριξη της αυξανόμενης παρουσίας των κινεζικών εμπορικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Bosch Stefan Hartung εξέφρασε την αισιοδοξία του σχετικά με την προσαρμογή των κινεζικών εταιριών στα γούστα και τις ανάγκες των ευρωπαίων αγοραστών.

Advertisement
Advertisement

Ο Hartung σημείωσε επίσης ότι αυτός ο αυξημένος ανταγωνισμός από τους κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να ωφελήσει τους καταναλωτές.

Η Bosch έχει συνεχείς συνεργασίες με Κινέζους κατασκευαστές EV, συμπεριλαμβανομένης της BYD, όπου αναπτύσσουν προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού (ADAS), ηλεκτροκινητήρες για τον κατασκευαστή πολυτελών EV και προμηθεύουν εξαρτήματα στη Nio.

Οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών όπως η BYD, η Nio, η Xpeng και η Leapmotor έχουν βάλει στο στόχαστρο την αναπτυσσόμενη αγορά EV της Ευρώπης, η οποία είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά σχεδόν 55% τους πρώτους επτά μήνες του 2023, αποτελώντας περίπου το 13% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην περιοχή.

Advertisement

Το χαμηλότερο κόστος των κινεζικών ηλεκτρικών σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά έχει προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών για την αύξηση του ανταγωνισμού.

Ωστόσο, οι προμηθευτές αυτοκινήτων όπως η ZF Friedrichshafen βλέπουν διαφορετικά αυτή την τάση. Η ZF έχει σημαντική παρουσία στην Κίνα, με περίπου 40 τοποθεσίες που παράγουν περίπου το 20% των παγκόσμιων πωλήσεών της το 2020 και το 40% των εσόδων της στην Κίνα προέρχεται από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Advertisement

Ο διευθύνων σύμβουλος της ZF, Holger Klein, ανέφερε ότι οι συζητήσεις με Κινέζους πελάτες για την κατασκευή εργοστασίων στην Ευρώπη συνεχίζονται, υποδεικνύοντας ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την επέκταση της ευρωπαϊκής παρουσίας τους.

Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της Continental, Nikolai Setzer, μοιράστηκε παρόμοια συναισθήματα, αναμένοντας ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα δημιουργήσουν ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις παραγωγής.

Σε κάθε περίπτωση, οι Γερμανοί προμηθευτές αυτοκινήτων είναι ενθουσιασμένοι από τη συνεργασία με τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς είναι πλέον προφανές ότι όλες οι εξελίξεις στα EV περνούν απαραίτητα μέσα από την Κίνα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
IAA Mobility 2023: Οι Κινέζοι πίνουν… μπύρες στο Μόναχο
Η πραγματική ιστορία δεν «θάφτηκε» μαζί με τ’ αυτοκίνητα (+video)
Αυτοκίνητα: Όλος ο πλανήτης δουλεύει για την Κίνα