Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

ΣΟΚ ή δέος για αυτό που έρχεται για την Porsche 911;

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης (km@carmgz.gr)

Η Porsche δοκιμάζει ήδη την εξηλεκτρισμένη εκδοχή της 911 στο Nurburgring και συγκεντρώνουμε βήμα- βήμα τις πληροφορίες για την τελική μορφή του μοντέλου που θα δούμε το 2026.

Η Porsche βρίσκεται αυτή την περίοδο στο Nurburgring με ένα πρωτότυπο δοκιμών της 911 στο πλαίσιο της εξέλιξης της υβριδικής εκδοχής του θρυλικού της μοντέλου.

Το γεγονός ότι η Porsche θέλει να προσθέσει στη γκάμα της μια υβριδική έκδοση του θρυλικού σπορ αυτοκινήτου της δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά είναι ένα project γεμάτο προκλήσεις για τους μηχανικούς της εταιρείας. Η κατανομή του βάρους είναι μια από τις σημαντικότερες για την υβριδική εκδοχή του μοντέλου που έτσι και αλλιώς είναι ιδιαίτερο με τον μπόξερ να βρίσκεται πίσω.

Το επιπλέον αυτό βάρος, που υπολογίζεται πως θα είναι περίπου 100 κιλά, θα πρέπει να «κατανεμηθεί» με τέτοιο τρόπο ώστε η 911 να μην απολέσει ούτε στο ελάχιστο το δυναμικό της χαρακτήρα. Στο πρωτότυπο που ήδη βρίσκεται στο Nurburgring, φαίνεται πως οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες ανάμεσα στον κινητήρα και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, τουλάχιστον για τη συγκεκριμένη δοκιμαστική περίοδο.

Σε αντίθεση με την Taycan, η 911 φαίνεται να έχει τάση συστήματος 400 Volt (800 Volt είναι στην Taycan) ενώ από τις εικόνες του μοντέλου δεν διακρίνεται θυρίδα φόρτισης κάτι που σημαίνει πως αυτή γίνεται μόνο με ανάκτηση.

Η εξέλιξη του μοντέλου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2025, με την τελική μορφή του να είναι έτοιμη για τις αγορές μέσα στο 2026. Άλλωστε, από παλιότερες δηλώσεις σε Γερμανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης του Frank Walliser, του επικεφαλής του τμήματος της Porsche που ασχολείται με τη γκάμα της 911, είχε μείνει να «αιωρείται» η διάθεση της εταιρείας να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του θρυλικού μοντέλου «όχι νωρίτερα από το 2030», οπότε μια υβριδική εκδοχή στο ενδιάμεσο θα έχει περισσότερο νόημα.

Οι πρώτες πληροφορίες που έχουν «διαρρεύσει» για την υβριδική έκδοση της 911, κάνουν λόγο για απόδοση ισχύος της τάξεως των 700 ίππων με μέγιστη τιμή ροπής τα 102 kgm, ενώ εξετάζεται και η περίπτωση για την υβριδική εκδοχή του μοντέλου να προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας και μόνο για ένα περιορισμένο εύρος απόστασης, μόνο και μόνο για να μπορεί να κινείται σε αστικά κέντρα όπου θα απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο Nurburgring το νέο Range Rover (+video)
Νέα Porsche 911 GTS: Η καταδίωξη (video)
Αυτή είναι η νέα Porsche 911 GTS (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto