Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτή είναι η νέα Porsche 911 GTS (+video)

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Το τελευταίο μέλος της οικογένειας επισκιάζει την Carrera S τόσο σε ισχύ όσο και σε εμφάνιση.

Άλλο ένα μέλος καλωσορίζει η οικογένεια των Porsche 911. Πρόκειται για τη νέα GTS οποία παίρνει θέση ανάμεσα στην Carrera S και των Turbo εκδοχών, προσφερόμενη σε τετρακίνητες και πισωκίνητες coupe και κάμπριο εκδόσεις. Το «παρών» δίνει και η Targa 4 GTS παραλλαγή, όπου η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά και στους τέσσερις τροχούς.

«Καρδιά» του μοντέλου συνιστά ο διπλοτούρμπινος 6κύλινδρος boxer των 3.000 κ.εκ. που παράγει 480 PS και 570 Nm ροπής. Συγκριτικά με την Carrera S η ισχύς είναι αυξημένη κατά 30 ίππους και η ροπή κατά 20 Nm.

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα 8τάχυτο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο (PDK), το οποίο χαρίζει στην Carrera 4 GTS επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ. και την αναδεικνύει κατά 0,3 δλ. γρηγορότερη συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Σημειωτέον, ότι προσφέρεται και ένα 7τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που καθιστά την οδήγηση πιο… συμμετοχική και επιτρέπει γρηγορότερες αλλαγές των σχέσεων.

Στοιχείο διαφοροποίησης της 911 GTS με τα άλλα μέλη της οικογένειας συνιστά το πακέτο SportDesign που περιλαμβάνει μαύρες ή σκουρόχρωμες λεπτομέρειες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το μπροστινό spoiler σε Satin Black, οι ζάντες, το κάλυμμα του μοτέρ, αλλά και τα λογότυπα “GTS”. Το αθλητικό λουκ των μοντέλων ενισχύουν τα πιο σκουρόχρωμα εμπρόσθια και πίσω φώτα.

Στην καμπίνα ο οδηγός κάθεται πάνω σε καθίσματα Sport Seats Plus με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, έχει μπροστά του ένα GT Sport τιμόνι και περιβάλλεται από επενδύσεις σε Race-Tex (σε τιμόνι, υποβραχιόνιο, επιλογέα και χερούλια θυρών).

Προαιρετικά προσφέρεται το πακέτο “Lightweight Design” που μειώνει το συνολικό βάρος του οχήματος κατά 25 κιλά. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της εκτενούς χρήσης ανθρακονήματος σε μπροστινά καθίσματα, αλλά και ελέω τoυ μειωμένου βάρους γυαλιού σε πλευρικά και πίσω παράθυρα. Δίαιτα έχει δεχθεί και η μπαταρία, με τα πίσω καθίσματα… να λάμπουν δια την απουσία τους.

Ως στάνταρ ενσωματώνεται σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ έχουν προηγηθεί και επεμβάσεις στο σύστημα ενεργής ανάρτησης “Porsche Active Suspension Management”, που επιφέρουν μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 10 χλστ.

Η τιμή εκκίνησης των νέων GTS στη Γερμανία είναι 140.981 ευρώ και αφορά την έκδοση 911 Carrera GTS. Η πισωκίνητη κάμπριο ξεκινά από τα 155.261 ευρώ, την ίδια ώρα που η αρχική τιμή της Targa είναι 148.835 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέα Porsche 911 GT3 Touring (+video)
Δοκιμή: Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo
Νέο ρεκόρ από την Porsche Taycan (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto