
Αμερικανική έρευνα πιστοποιεί ότι υπάρχουν πελάτες, που δύσκολα θα… αλλαξοπιστήσουν στην επιλογή του αυτοκινήτου τους.
Η πίστη στη μάρκα είναι κοινή, αλλά σύμφωνα με την Έκθεση Πιστότητας Μάρκας Αυτοκινήτου της JD Power, η Porsche έχει τους πιο πιστούς πελάτες, μεταξύ των oremium κατασκευαστών.
Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που η γερμανική μάρκα λαμβάνει το βραβείο από την αμερικανική εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, λογισμικού και πληροφοριών καταναλωτών.
Η έκθεση, η οποία παρουσιάστηκε πριν από τέσσερα χρόνια, παρέχει πληροφορίες για τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές συμπεριφορές. Με βάση τα δεδομένα συναλλαγών από τον Σεπτέμβριο του 2022 έως τον Αύγουστο του 2023, παρέχει μια λεπτομερή ματιά στην αφοσίωση της επωνυμίας σε διάφορα τμήματα οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων μαζικής αγοράς, των SUV μαζικής αγοράς, των αυτοκινήτων premium, των premium SUV και των pick-up.
Η αφοσίωση των πελατών υπολογίζεται με βάση το ποσοστό των ιδιοκτητών που επιλέγουν την ίδια μάρκα, αντικαθιστώντας το παλιό τους όχημα, με ένα νέο. Οι πωλήσεις οχημάτων μέσω εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δεν λαμβάνονται υπόψη στην έρευνα.
Η Porsche έχει το υψηλότερο ποσοστό επιβράβευσης, μεταξύ των επωνυμιών πολυτελών αυτοκινήτων με 56,8%, μια ελαφρά πτώση από 57,4% της περσινής χρονιάς. Η Mercedes-Benz βρίσκεται στην επόμενη θέση, ξεπερνώντας την Genesis, την επιλαχούσα το 2022.
Μεταξύ των premium κατασκευαστών SUV, η Volvo κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση φέτος, ενώ η Toyota είναι στην κορυφή των μάρκες αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής και η Subaru κυριαρχεί έναντι των κατασκευαστών SUV μαζικής αγοράς.
Εν τω μεταξύ, οι ιδιοκτήτες επαγγελματικών οχημάτων Ford, είναι οι πιο πιστοί στη φετινή μελέτη, αντικατοπτρίζοντας τα αποτελέσματα του περασμένου έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγήσαμε το Volkswagen ID.7 στην Γερμανία
Το Audi R8 θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό
Δοκιμή: Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ