Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Οι καλύτεροι φορτιστές

ΝΕΑ

Ποια αυτοκίνητα έχουν έως και δύο χρόνια αναμονή;

  • newsautoteam

Η ζήτηση του κοινού για καινούριο αυτοκίνητο είναι μεγάλη, αλλά δεν μπορεί να ικανοποιηθεί εξαιτίας του το καταστροφικού κοκτέιλ που δημιουργεί η πανδημία, η έλλειψη ημιαγωγών και τα εξαντλημένα αποθέματα μαγνησίου.

Ένα εκρηκτικό μείγμα που έχει παγώσει τις παραγωγικές δραστηριότητες των εταιρειών είχε διαμορφωθεί στον κόσμο της αυτοκίνησης. Πανδημία, έλλειψη ημιαγωγών και εξάντληση των αποθεμάτων μαγνησίου προκαλούν πονοκέφαλο στις εταιρείες. Και αναγκάζουν τους καταναλωτές να εξοπλιστούν με μεγάλη υπομονή ωσότου παραλάβουν το καινούριο τους αυτοκίνητο.

Ακόμα πιο δραματική είναι η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της Mercedes στις ΗΠΑ, καθώς καλούνται να περιμένουν έως και δύο χρόνια μέχρι να πάρουν τα κλειδιά στα χέρια τους. Αυτό τουλάχιστον αναφέρουν δημοσιεύματα του γνωστού ειδησεογραφικού Μέσου Business Insider που επικαλείται εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας.

Η διετής… υπομονή αφορά τους έχοντες που επιλέξουν είτε τη G-Class είτε τη S-Class με την υπογραφή της Maybach. Και μολονότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι προσιτά κυρίως σε μια ολιγομελή καταναλωτική ελίτ, το πρόβλημα επεκτείνεται και σε άλλα προϊόντα της γκάμας.

Ειδικότερα, όποιος στραφεί στις plug-in υβριδικές εκδόσεις των CLA Coupe & Shooting Brake και GLA θα χρειαστεί να… μετρά τις μέρες μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Πιο τυχεροί είναι όσοι επιλέξουν την ηλεκτρική EQA, μιας και η παράδοση θα λάβει χώρα μέσα στο τρίτο 3μηνο του 2022. Στον αντίποδα, οι GLC & GLC Coupe δηλώνονται ως “sold out”, και θα γίνουν ξανά διαθέσιμες μετά τα μέσα του 2022. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τo εισαγωγικό μοντέλο της Mercedes, την A-Class.

Όσον αφορά τις κορυφαίες GLE και GLS, η παραγωγή τους στο αμερικανικό εργοστάσιο στη Tuscaloosa έχει «παγώσει» με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για επανεκκίνηση της διάθεσης κατά το δεύτερο μισό του 2022.

Οι «ακυρώσεις παραγγελιών συνεχώς αυξάνονται», αναφέρει έμπορος της Mercedes στις ΗΠΑ, μιλώντας στο Business Insider, κάτι που καταδεικνύει την εξάντληση της υπομονής των καταναλωτών.

Και ας μην φτάνουν οι αυξημένοι χρόνοι παράδοσης, οι οδηγοί αναγκάζονται να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους με ελλιπή εξοπλισμό, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να εξοικονομήσουν τσιπ, ώστε να μην… βάλουν χειρόφρενο στις παραγωγικές τους δραστηριότητες.

Το Business Insider προσπάθησε να έρθει σε επαφή με τα κεντρικά γραφεία της Mercedes, η οποία αρνήθηκε να προβεί σε κάποιο σχόλιο.

Σημειώνεται ότι το δημοσίευμα αφορά την αγορά των ΗΠΑ, με τους χρόνους να ποικίλουν, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το πρώτο diesel φορτηγό, το 1923, ήταν της Daimler
Renault Clio: Στην Ελλάδα και με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)
Μέχρι και το 2023 η έλλειψη σε ημιαγωγούς προβλέπει η Daimler

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto