Όταν το Mazda 2 γίνεται(;) πιο ενδιαφέρον
ΝΕΑΌταν το Mazda 2 γίνεται(;) πιο ενδιαφέρον
ΝΕΑΤο Mazda 2 είναι ένα από τα πιο συμπαθητικά supermini μοντέλα και διακρίνεται για τη σχεδίασή του, την ποιότητα κατασκευής του αλλά σίγουρα όχι για τον σπορ χαρακτήρα του. Το τελευταίο στοιχείο μπορεί να αλλάξει σχετικά.
Υπεύθυνοι για τη συγκεκριμένη αλλαγή τού Mazda 2 είναι οι άνθρωποι του γιαπωνέζικου βελτιωτικού οίκου «Auto Exe» οι οποίοι αποφάσισαν να ασχοληθούν μαζί του για να το κάνουν να δείχνει πιο ιδιαίτερο και πιο «επιθετικό».
WHAT CAR
Έτσι, εφαρμόζοντας κάποιες ιδέες τους κατέληξαν στη δημιουργία ενός αισθητικού πακέτου το οποίο ονομάζεται «DJ-2» και προορίζεται για το αμάξωμα του μοντέλου τής Mazda.
Για να δημιουργήσουν το κιτ βελτίωσης βασίστηκαν στις προσθήκες που διαθέτει ήδη το αμάξωμα της εξοπλιστικής έκδοσης «Sport+» το οποίο παρέχεται από την εταιρεία σε κάποιες αγορές, μεταξύ των οποίων και η ιαπωνική.
Αυτό που έκαναν επιπλέον στην «Auto Exe» είναι να δημιουργήσουν μια εμφανώς μεγαλύτερη προσθήκη η οποία προσαρμόζεται στον εμπρός προφυλακτήρα και τον κάνει να δείχνει ογκωδέστερος σε σχέση με αυτόν του Mazda 2. Επίσης, στη βάση του τοποθέτησαν και ένα «σπλίτερ» σε έντονο γυαλιστερό μαύρο χρώμα («piano black»).
Το κιτ περιλαμβάνει, επίσης, προσθήκες για τα μαρσπιέ («φούστες»), καλύμματα για τις πλαϊνές εξωτερικές χειρολαβές, μεταλλική εμφάνιση για την τάπα του ρεζερβουάρ βενζίνης και αεροδυναμικές προσθήκες για το άνω μέρος των πλαϊνών παραθύρων.
Για το πίσω μέρος δημιούργησαν μια επιπρόσθετη αεροτομή, η οποία τοποθετείται πάνω στη μικρή, ήδη υπάρχουσα, που διαθέτει το supermini της Mazda, ενώ διαμόρφωσαν αεραγωγούς για τα πίσω πλαϊνά τμήματα του εκεί προφυλακτήρα, όπως και αεροδυναμικό διάχυτη σε αυτόν. Τέλος, τοποθετούν και μεγαλύτερης διαμέτρου απόληξη εξάτμισης, συγκριτικά με αυτή του Mazda 2.
Ιαπωνική αισθητική για ένα αυτοκίνητο το οποίο προορίζεται για την αγορά της χώρας τού Ανατέλλοντος Ηλίου και δείχνει πιο σπορτίφ, συγκριτικά. Όμως, κάτω από το καπό του εξακολουθεί να διαθέτει τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 Skyactiv-G ο οποίος αποδίδει είτε 75 ίππους είτε 90 ίππους, όπως και τον 1.5 e-Skyactiv-G. Ο τελευταίος συνδυάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του είναι 116 ίπποι. Δηλαδή, καθόλου σπορ, σε κάθε περίπτωση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Ο θρυλικός Wankel επέστρεψε στο Mazda MX-30 R-EV
Mazda: Διαχρονικό ντιζάιν στο πέρασμα του χρόνου
Mazda: Η θρυλική νίκη στο Le Mans (+video)