Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η ηλεκτρική Mercedes G-Class θα είναι κορυφαία off road;

Ελλάδα 10:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η ηλεκτρική Mercedes G-Class θα είναι κορυφαία off road;

ΝΕΑ

Η ηλεκτρική Mercedes G-Class θα είναι κορυφαία off road;

ΝΕΑ

Πολλές είναι οι απορίες των απανταχού οπαδών της σχετικά με το κατά πόσο θα διατηρηθούν οι εξαιρετικές δυνατότητες της συμβατικής G-Class πέρα από την άσφαλτο και στην ηλεκτρική. Αναμένονται αλλαγές και στο σχήμα της;

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτροκίνηση επελαύνει και παρασύρει στο διάβα της κάθε πτυχή της αυτοκινητικής πραγματικότητας. Αυτός ο κυκεώνας εξελίξεων στην αυτοκινητική ζωή επηρεάζει άμεσα και τη Mercedes,  η οποία – όπως ανακοινώθηκε με κάθε επισημότητα πριν από λίγες εβδομάδες –  από το 2025 όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται και σε 100% ηλεκτρική έκδοση.

Ένα από τα αυτοκίνητά της που θα αποκηρύξουν –προς έκπληξη μεγάλης μερίδας οδηγών –  τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι και η εμβληματική G-Class, που ενδέχεται να αποκαλυφθεί σε πρωτότυπη μορφή στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου.

Ο εξηλεκτρισμός της off-road ναυαρχίδας της Mercedes προκάλεσε τη δυσανασχέτηση των απανταχού οπαδών της, με μερικούς να εκδηλώνουν την αγωνία τους, σχετικά με το πόσο θα επηρεαστεί ο εκδρομικός της χαρακτήρας. Σύμφωνα, ωστόσο, με δημοσιεύματα του εξωτερικού, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.

Advertisement
Advertisement

Ειδικότερα, η EQG δεν θα βασίζεται στην ιδιαίτερα ικανή ηλεκτρικά πλατφόρμα, EVA, της μάρκας όπως η EQS και η επερχόμενη EQE, αλλά θα διατηρήσει το στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας της τρέχουσας, συμβατικής έκδοσης. Αυτό ενδείκνυται για σκληρή εκτός δρόμου χρήση και παράλληλα εξασφαλίζει απομόνωση των θορύβων της ανάρτησης και χαμηλή στάθμη θορύβου στην καμπίνα.

Όπως εκτιμούν οι άνθρωποι της μάρκας, το μεταξόνιο των 2,890 μέτρων του θηριώδους 4×4 πληροί όλες τις προδιαγραφές για την ενσωμάτωση της μεγαλύτερης χωρητικότητας (107.8 kWh) μπαταρίας της Mercedes EQS. Αυτό, βέβαια, μένει να φανεί στην πράξη, δεδομένου ότι στην EQS η απόσταση μεταξύ των δύο αξόνων φτάνει τα 3,210 μέτρα, είναι δηλαδή αρκετά μεγαλύτερο απ’ ό,τι στη G-Class.

Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και αν επιτευχθεί ο στόχος της γερμανικής μάρκας, η ΕQG επ’ ουδενί δεν θα μπορεί να «ισοφαρίσει» τα 770 χλμ. αυτονομίας της EQS. Αφενός το τετραγωνισμένο σχήμα της είναι αδύνατο να «πιάσει» τον συντελεστή οπισθέλκουσας της τελευταίας (Cd 0,20) και αφετέρου δεν είναι αυτή η φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία του μοντέλου.

Η EQG, ως ο πατριάρχης της off-road οδήγησης του μέλλοντος, έχει ανάγκη από πολλή ροπή, κάτι που οι ηλεκτροκινητήρες της θα προσφέρουν σε αφθονία.

Advertisement

Σχεδιαστικά, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η σιλουέτα της θα διατηρήσει την boxy μορφή, χωρίς ωστόσο να απουσιάζουν κάποια στοιχεία διαφοροποίησης που θα αναδεικνύουν τον ηλεκτρικό της χαρακτήρα. Ειδικότερα, περιμένουμε μια κλειστού τύπου μάσκα (βλ. Black Panel), νέες ζάντες και πλήρως ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Από την άλλη, ενδέχεται να διατηρηθούν τα στρογγυλά φώτα, μια στιλιστική πρωτοβουλία που θα χάριζε χαμόγελα στους φίλους του μοντέλου.

Παράλληλα, το μοντέλο φαίνεται πως θα λανσαριστεί αποκλειστικά με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με ένα μοτέρ σε κάθε άξονα. To λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο για το 2024, αφού προηγηθεί η εμπορική διάθεση δύο ακόμα ηλεκτρικών SUV, όπως και αυτό των υπερυψωμένων εκδόσεων των EQS και EQE.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes-AMG: Ας μιλήσουμε για αεροδυναμική (video)
Δοκιμή: Mercedes-AMG A 45 S vs Tesla Model 3 Long Range
Μια εντυπωσιακή αναβίωση της πιο δημοφιλούς Mercedes