Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό VW Tiguan
ΝΕΑΌλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό VW Tiguan
ΝΕΑΘέλοντας να διατηρήσει ένα σημαντικό για τη γκάμα της όνομα όπως είναι αυτό του Tiguan, η Volkswagen φέρεται να ετοιμάζει την αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή που θα πάρει τη θέση της μέσα στη γκάμα ID.
Το Tiguan είναι το SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Volkswagen και ένα από τα παγκόσμια μοντέλα της γερμανικής μάρκας.
WHAT CAR
Η ιστορία της VW είναι ένα από τα στοιχεία που έχει ως σημείο αναφοράς η εταιρεία και θέλει εύλογα τώρα αλλά και στο μέλλον, να αποτελεί ένα τρανταχτό στοιχείο διαφοροποίησης από τους νέους κατασκευαστές ηλεκτρικών μοντέλων.
Σε αυτό το πλαίσιο, κατά την ετήσια συνέντευξη τύπου του Oliver Blume που είναι επικεφαλής του VW Group, τοποθετήθηκε και η διατήρηση του ονόματος Tiguan στη νέα αμιγώς ηλεκτρική εποχή.
Οι φήμες από τη Γερμανία κάνουν λόγο για την προσθήκη του ID μπροστά από το Tiguan, στη «επόμενη μέρα» του μοντέλου που θα το βρει να είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Διατηρώντας τις διαστάσεις και τον SUV χαρακτήρα του, το ηλεκτρικό Tiguan θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο 2026, αφού κλείσει ο κύκλος της υπάρχουσας γενιάς του μοντέλου.
Το Tiguan που να θυμίσουμε, φέτος θα ανανεωθεί, προφανώς για τελευταία φορά στη μορφή που το ξέρουμε και το βλέπουμε στις φωτογραφίες. Στη νέα του αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, το ID Tiguan θα χρησιμοποιεί την ανανεωμένη πλατφόρμα MEB Plus EV. Μέσα στο 2024 αναμένεται να δούμε κάποια πρωτότυπα για την εξέλιξη του ID Tiguan.
Αξίζει να σημειωθεί πως η διατήρηση της σχεδιαστικής ταυτότητας του μοντέλου (που το 2026 θα έχει 20 χρόνια ιστορίας) έστω και εξελιγμένη, θα βοηθούσε στον διαχωρισμό από το ID 4– το οποίο σύμφωνα με τα ισχύοντα δεδομένα, θα παραμείνει στην γκάμα της εταιρείας, όπως και όλη η οικογένεια μοντέλων ID.
Τέλος, να πούμε πως το Tiguan θα συνεχίσει να έχει και συμβατικές εκδόσεις με ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης και πιθανότατα ντίζελ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Ford Bronco θα… αρρωστήσει κόσμο (+video)
Η BMW i5 Touring θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό στέισον
Πόσο «καθαρά» είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;