Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο ντε Μέο καλεί σε κοινές πτήσεις τους Ευρωπαίους κατασκευαστές!

Ελλάδα 2:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο ντε Μέο καλεί σε κοινές πτήσεις τους Ευρωπαίους κατασκευαστές!

ΝΕΑ

Ο ντε Μέο καλεί σε κοινές πτήσεις τους Ευρωπαίους κατασκευαστές!

ΝΕΑ

Ανοικτό κάλεσμα του CEO της Renault, για συνεργασίες πάνω στην εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Η Γενεύη μπορεί να μην έχει την αίγλη και την κοσμογονία του ένδοξου παρελθόντος, αλλά εξακολουθεί να βγάζει τις ειδήσεις της.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, που αντιμετωπίζουν μια σκληρή πρόκληση από τις αντίστοιχες κινεζικές και δύσκολα ερωτήματα σχετικά με την οικονομική προσιτότητα των ηλεκτρικών οχημάτων, θα μπορούσαν να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν ένα «Airbus», για την ανάπτυξη και την κατασκευή προσιτών αυτοκινήτων, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, Λούκα ντε Μέο.

«Πρέπει να είμαστε δημιουργικοί για να βρούμε μια λύση», είπε ο ντε Μέο στους δημοσιογράφους στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και στο περιθώριο της παρουσίασης του Renault 5, το οποίο θα πωλείται για περίπου 25.000 ευρώ στην έκδοση με τη χαμηλότερη αυτονομία.

Advertisement
Advertisement

Η Renault σχεδιάζει επίσης να λανσάρει το minicar Twingo επόμενης γενιάς ως EV, που κατασκευάζεται στην Ευρώπη και θα πωλείται για λιγότερα από 20.000 ευρώ. Ο όμιλος διαθέτει, επί του παρόντος, το κινεζικής κατασκευής Dacia Spring EV για αυτή την τιμή, αλλά έχει χάσει μια βασική επιδότηση στη Γαλλία.

Η Renault βρίσκεται σε αρχικό στάδιο συνομιλιών με τον Όμιλο Volkswagen, για να μοιραστεί πιθανώς την πλατφόρμα του Twingo, η οποία θα είναι μια έκδοση της αρχιτεκτονικής AmpR Small, που βασίζεται στο νέο Renault 5. Θα μπορούσε να χρησιμοποιεί λιγότερο δαπανηρές μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), για παράδειγμα, όπως ανέφερε ο ντε Μέο.

Ο οποίος, μάλιστα, στην επιχειρηματολογία του, ανακάλεσε στη μνήμη του μια συνεργασία των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών από την δεκαετίας του 1980, με την πλατφόρμα Type 4, που «μοιράστηκαν» η Alfa Romeo, η Fiat και η Saab.

Advertisement

Αλλά και το πιο πρόσφατο παράδειγμα με την Toyota και την PSA, με την κοινοπραξία από την οποία προέκυψαν το Aygo, το Citroen C1 και το Peugeot 107.

«Η ταχύτητα είναι σημαντική απέναντι στους Κινέζους. Βρισκόμαστε σε έναν αβέβαιο κόσμο. Στο παρελθόν, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μπορούσες να προβλέψεις τι θα ερχόταν. Τώρα, αν χρειάζεσαι τέσσερα ή πέντε χρόνια για να αντιδράσεις, είναι πολύ αργά», κατέληξε ο ντε Μέο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To νέο Renault Scenic περνά σε άλλη διάσταση
Η Renault θα προβάλει στη Γενεύη και τη μικροκινητικότητα
Στη Γενεύη το νέο Renault 5 E-tech electric