Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις;

Ελλάδα 16:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις;

ΝΕΑ

Γιατί το επόμενο Peugeot 308 δεν θα έχει GTi εκδόσεις;

ΝΕΑ

Κακά είναι τα μαντάτα που φέρνει ο Jerome Micheron, γκρεμίζοντας τα όνειρά μας για ένα «καυτό» 308 GTI.

Advertisement
Advertisement

Το νέο, τρίτης γενιάς Peugeot 308 που θα είναι στη  χώρα μας το Νοέμβριο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot, έχει ένα premium εσωτερικό, ενώ θα είναι διαθέσιμο με πολλές επιλογές κινητήρων. Πρωταγωνιστές της γκάμας θα είναι πάντως δύο plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Πρόκειται δηλαδή για ένα ολοκληρωμένο hatchback, το οποίο, ωστόσο, μας αφήνει μια… πικρή γεύση. Διότι η εταιρεία αποφάσισε να μην παρουσιάσει εκδόσεις GTI! Τι οδήγησε, όμως, την Peugeot, σε αυτήν την απόφαση;

Advertisement
Advertisement

Οι Γάλλοι θέλουν να αποφύγουν τα πρόστιμα-μαμούθ που καιροφυλακτούν για όσες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν συμμορφωθούν με τα όρια ρύπων που έχει θέσει η ΕΕ. Ένα «καυτό», λοιπόν, 308 θα αποτελούσε τροχοπέδη σε αυτή την προσπάθειά τους.

Plug-in υβριδικό Peugeot 308 GTi… τουλάχιστον;

Τέλος στα όνειρα για ένα καυτό 308 GTi έβαλε ο Jerome Micheron, Product Director της Peugeot, μιλώντας στο “Top Gear”. Μάλιστα, δεν δίστασε να απευθυνθεί και σε όσους ζητούν ένα… plug-in υβριδικό 308 GTi. «Δεν συμπεριλαμβάνεται κάτι τέτοιο στα σχέδιά μας, καθώς θα μας προσέθετε επιπλέον βάρος».

Advertisement

Τα… κακά μαντάτα, αποκτούν ακόμη πιο στενάχωρη χροιά, αν αναλογιστεί κανείς πως, πριν από λίγους μήνες, η Peugeot είχε δηλώσει πως όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται σε σπορ εκδόσεις (τύπου 508 Sport Εngineered). 

Advertisement

Το νέο Peugoet 308

Το νέο Peugeot 308, που όπως προαναφέραμε θα είναι στη χώρα μας προς τα τέλη του έτους, βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2, ξεχωρίζει για το χαμηλό του αεροδυναμικό συντελεστή (0,26), ενώ το πορτπαγκάζ του κυμαίνεται από 412 έως 1.323 λτ.

Μεταξύ άλλων, θα διατίθεται σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τις Hybrid 180 και 225 ε-ΕΑΤ-8. Σε αυτές ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.600 κ.εκ. συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 180 και 225 ίππους αντίστοιχα.

Advertisement

Η μπαταρία των 12,4 kWh του προσφέρει έως και 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ η φόρτισή της σε wall box  7,4 kW -εφόσον υπάρχει και ο αντίστοιχος, προαιρετικός εσωτερικός φορτιστής- απαιτεί 1 ώρα και 55 λεπτά.

Διαβάστε επίσης:
Διέρρευσε το νέο Peugeot 308
Η Stellantis ακύρωσε την «απόβαση» της Peugeot στις ΗΠΑ
Επίσημο: Το νέο λογότυπο της Peugeot (εικόνες)