Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mazda: Νέα μοντέλα, νέα πλατφόρμα και 6κύλινδρα μοτέρ

Ελλάδα 5:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mazda: Νέα μοντέλα, νέα πλατφόρμα και 6κύλινδρα μοτέρ

ΝΕΑ

Mazda: Νέα μοντέλα, νέα πλατφόρμα και 6κύλινδρα μοτέρ

ΝΕΑ

Ταυτόχρονα με την ανάπτυξη νέων μοντέλων, η Mazda εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε μια νέα «πισωκίνητη πλατφόρμα» και εξελίσσει την καινούρια γενιά εξακύλινδρων σε σειρά μοτέρ.

Advertisement
Advertisement

Μια νέα, μεγάλη πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζονται κάποια από τα μελλοντικά της μοντέλα εξελίσσει η Mazda. Ο λόγος για την αρχιτεκτονική “Large Architecture” που θα υποστηρίζει την κίνηση στους πίσω τροχούς (προαιρετικά την τετρακίνηση i-Activ AWD) και θα είναι συμβατή τόσο με 48V υβριδικές όσο και plug-in hybrid τεχνολογίες.

Οι διεργασίες πάνω στην ανάπτυξη της εν αρχιτεκτονικής επιβεβαιώθηκαν δια στόματος του επικεφαλής Μάρκετινγκ της Mazda, Vinesh Bhindi, σε δηλώσεις του σε δημοσιογραφικό Μέσο της Αυστραλίας: «Η Mazda συνεχίζει να επενδύει σε ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες. Πρόκειται για τον Skyactiv-X και τη νέα γενιά των inline 6κύλινδρων μοτέρ που θα τροφοδοτούν τα μοντέλα της καινούριας μας μεγάλης πλατφόρμας, ήτοι το CX-5 και τα αυτοκίνητα των μεγαλύτερων κατηγοριών».

Στη νέα αρχιτεκτονική των Ιαπώνων, λοιπόν, θα βασίζεται το νέο SUV σε coupe μοτίβο CX-50, η νέα γενιά του CX-5, ο διάδοχος του Mazda 6 και το νέο CX-9.

Το υπάρχον Mazda CX-5

Advertisement
Advertisement

Αναφορικά με την τροφοδότησή τους, για αυτή θα φροντίζει η νέα γενιά της οικογένειας 6κύλινδρων σε σειρά μοτέρ της μάρκας. Ειδικότερα, στην κορυφή της κινητήριας γκάμας του CX-50, το οποίο θα λανσαριστεί το 2022, θα δεσπόζει ο 3λιτρος 6κύλινδρος υβριδικός Skyactiv X, ενώ θα προσφέρεται και ένα diesel μοτέρ Skyactiv D.

Παράλληλα, θα υπάρχουν και 4κύλινδροι κινητήρες χωρητικότητας 2.500 κ.εκ. που θα αποδίδουν είτε 187 είτε 226 ίππους, όταν στην ατζέντα βρίσκεται και ένας μικρότερος πετρελαιοκινητήρας. Σημειωτέον πως όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Θέση κάτω από το CX-50 θα παίρνει το CX-5 που από το 2017 βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του. Θα υιοθετεί την ίδια τεχνολογία με το CX-50 (πλατφόρμα και 6κύλινδρα μοτέρ), αλλά δεν αναμένεται να αποκαλυφθεί πριν το 2023.   

Advertisement

Σε επίπεδο σχεδίασης, όλα τα αυτοκίνητα θα ακολουθούν το μοτίβο Kodo-Soul of Motion, το οποίο εφαρμόζεται σε πολλά υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας. Θα πρέπει, λοιπόν, να περιμένουμε την απουσία εξωτερικών ακμών και έντονων γραμμώσεων. Αντιθέτως, θα υιοθετηθεί μια μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση, παρουσία απαλών γραμμών και ρεουσών επιφανειών που θα χαρίζουν στα μοντέλα ένα δυναμικό λουκ.

Eιδικά στο CX-50 η οροφή θα έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, όταν στο μπροστινό μέρος θα υπάρχουν αιχμηρά φώτα τεχνολογίας LED, αλλά και μια μεγάλη, μοντέρνα μάσκα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εξηλεκτρίζεται το Mazda MX-5
Ποιο Mazda είναι το πιο σπάνιο;
Mazda: Αναβολή για τον Wankel- Νέος 6κύλινδρος σε σειρά