Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Προσιτά ποιοτικά ελαστικά

ΝΕΑ

Κριτική από τη Stellantis στα σύγχρονα αυτοκίνητα

  • newsautoteam

Τα στελέχη τoυ Ομίλου Stellantis έχουν αποδείξει επανειλημμένως ότι δεν έχουν πρόβλημα να κρίνουν τα πεπραγμένα στον κλάδο της Αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το παράδειγμα, σε αυτό, δίνει ενίοτε ο Κάρλος Ταβάρες,  ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, ο οποίος δηλώνει δημοσίως τον προβληματισμό του για κάποιες από τις επιλογές που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Αυτή τη φορά, τη σκυτάλη πήρε ο Νεντ Κούριτς, Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας του Ομίλου. Σε δήλωσή του προς την Automotive News Europe είπε ότι οι εταιρείες πρέπει να επανεξετάσουν την εφαρμογή στα αυτοκίνητά τους στοιχείων εξοπλισμού τα οποία δεν είναι τόσο χρήσιμα για τους αγοραστές.

Ο Κούριτς (φωτογραφία κάτω), ο οποίος στο παρελθόν έχει περάσει από διευθυντικές θέσεις σε εταιρείες όπως η Microsoft και η Amazon (δηλαδή από τεχνολογικούς κολοσσούς), έχει επίγνωση των λεγομένων του.

Όπως δήλωσε, τα σύγχρονα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και πιο πολύπλοκα και τελικά δύσχρηστα για τον οδηγό και τους επιβάτες. Όπως είπε, στον Όμιλο Stellantis πρόκειται να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο καθώς από το 2024 θα υιοθετήσουν νέες τεχνολογικές πλατφόρμες όπως η «STLA Brain» και «STLA Smart Cockpit».

Σύμφωνα με τον Κούριτς, με αυτόν τον τρόπο θα γίνει πιο απλή η λεγόμενη εμπειρία χρήστη και θα εξασφαλιστεί ότι η εκτέλεση κάθε επιμέρους λειτουργίας από τους επιβάτες θα είναι εύκολη.

Όπως είπε χαρακτηριστικά η φιλοσοφία είναι: «Μία ματιά, μία κίνηση». Με αυτό τον τρόπο θέλησε να εξηγήσει ότι στα καινούργια μοντέλα του Ομίλου Stellantis εάν ο χειρισμός για μια λειτουργία δεν γίνεται με μία κίνηση, δεν θα συμπεριλαμβάνεται στο μενού του λογισμικού.

Η Stellantis, εκτός από τις πλατφόρμες «STLA Brain» και «STLA Smart Cockpit», εξελίσσει και την «STLA Auto Drive». Όλες αναπτύσσονται σε συνεργασία με εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως η Amazon και η Waymo αλλά και η BMW και η Foxconn.

Η «STLA Brain» είναι η ψηφιακή πλατφόρμα που θα έχει τη δυνατότητα ανανέωσής της στο μέλλον της μέσω διαδικασίας «over the air». Η «STLA Smart Cockpit» θα βασίζεται σε αυτή την αρχιτεκτονική και με τη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να εκτελεί επιμέρους λειτουργίες στα συστήματα του οχήματος, μέσω φωνητικών εντολών, χειρονομίας, αφής, ακόμα και με το βλέμμα.

Τέλος, η τεχνολογική πλατφόρμα «STLA Auto Drive» αφορά στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης και θα εξελιχθεί σταδιακά, στο μέτρο που επιτρέπει η νομοθεσία κάθε φορά. Αρχικός στόχος είναι η εφαρμογή του Επιπέδου 3 αυτής στα καινούργια μοντέλα που θα παρουσιαστούν από το 2024 και έπειτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo ετοιμάζεται!
Τι λέει ο Κάρλος Ταβάρες της Stellantis για τα συνθετικά καύσιμα;
Που το πάει η Dodge;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ