Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κινητήρες «κοινής χρήσης» για Mercedes και Volvo

Ελλάδα 11:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κινητήρες «κοινής χρήσης» για Mercedes και Volvo

ΝΕΑ

Κινητήρες «κοινής χρήσης» για Mercedes και Volvo

ΝΕΑ

Η Mercedes αναπτύσσει μελλοντικά τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα υβριδικά σύνολα με τη συνδρομή της μητρικής εταιρείας της Volvo, η οποία θέλει επίσης να μπει στην ευρωπαϊκή αγορά με τη μάρκα Lynk & Co.

Advertisement
Advertisement

Η Geely θέλει να απευθυνθεί κυρίως σε νέους πελάτες στην Ευρώπη με την ίδρυση της Lynk & Co. ενώ κατέχει και το 9,7% της Daimler.

Οι δύο εταιρείες έχουν επίσης από κοινού την Smart Automobile Co., Ltd.- μια εταιρεία που ιδρύθηκε «προκειμένου να εξελιχθεί σε κορυφαίο πάροχο έξυπνων premium ηλεκτρικών οχημάτων η Smart». Στις αρχές Νοεμβρίου 2020, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, Ola Källenius, δήλωσε πως «στο πρόσωπο του ιδρυτή της Geely, Li Shufu, βλέπουμε έναν δεύτερο μέτοχο από την Κίνα που είναι οραματιστής και προοδευτικός και έχει πολύ ψηλά στις προτεραιότητές του το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα από τη Daimler. Είναι ένας νέος και πολύ καλός συνεργάτης με τον οποίο εξελίσσουμε περαιτέρω τη Smart και προσωπικά βλέπω δυνατότητες για πολλά περισσότερα».Στις 20 Νοεμβρίου 2020, η Daimler ανέφερε σε δελτίο τύπου πως «Οι Daimler AG και Geely Holding, οι μητρικές εταιρείες της Mercedes-Benz AG και της Volvo Cars, συνεργάζονται για την ανάπτυξη ενός εξαιρετικά αποτελεσματικού συστήματος κίνησης επόμενης γενιάς για υβριδικές εφαρμογές».

Advertisement
Advertisement

Η αναπτυξιακή συνεργασία επεκτάθηκε στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης με εντυπωσιακά αποτελέσματα, επειδή οι δύο πλευρές θεωρούν το συγκεκριμένο τομέα, πιο «ευρωπαϊκό», ενώ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι εξελίξεις θεωρείται πως «τρέχουν» καλύτερα στην Κίνα. Με την κοινή εξέλιξη κινητήρων, η Geely θα πρέπει να ενσωματωθεί αρμονικά στη μικρή κατηγορία, με την Daimler να συνεισφέρει σε αυτό προσφέροντας τον κινητήρα που θα εξελίξει για χρήση με την πλατφόρμα ΜΜΑ (Mercedes Modular Architecture). Τα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτή, θα έχουν μεν ηλεκτροκινητήρες αλλά υπάρχει πρόβλεψη και για χρήση μικρής χωρητικότητας κινητήρων εσωτερικής καύσης- ίσως και μόνο ως range extenders- δηλαδή, για τη φόρτιση των μπαταριών κατά τη χρήση. Το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MMA, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024 και στη συνέχεια θα εφοδιάζεται σίγουρα με έναν κινητήρα που εξελίσσεται από κοινού με τη Geely, που από τη μεριά της θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο για κάποιο από τα μοντέλα της Volvo.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πώς στρίβει υπό πίεση η νέα Mercedes S-Class; (+video)
Το Xingyue L είναι το πολυτελές SUV της Geely
Lynk & Co 09: Ο άλλος εαυτός του Volvo XC90

Advertisement

 

 

Advertisement

 

 

 

Advertisement