Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [610978]=>
  object(WP_Post)#7115 (24) {
    ["ID"]=>
    int(610978)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2024-02-02 14:07:22"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2024-02-02 12:07:22"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(60) "240202140722_Rivian R1T crash test, University of Nebraska_I"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(59) "240202140722_rivian-r1t-crash-test-university-of-nebraska_i"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2024-02-02 14:07:22"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2024-02-02 12:07:22"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(610976)
    ["guid"]=>
    string(114) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240202140722_Rivian-R1T-crash-test-University-of-Nebraska_I.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [610979]=>
  object(WP_Post)#7125 (24) {
    ["ID"]=>
    int(610979)
    ["post_author"]=>
    string(2) "55"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2024-02-02 14:07:45"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2024-02-02 12:07:45"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(61) "240202140745_Rivian R1T crash test, University of Nebraska_II"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(60) "240202140745_rivian-r1t-crash-test-university-of-nebraska_ii"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2024-02-02 14:07:45"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2024-02-02 12:07:45"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(610976)
    ["guid"]=>
    string(115) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/02/240202140745_Rivian-R1T-crash-test-University-of-Nebraska_II.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Κίνδυνος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (video)

  • newsautoteam

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα άλλαξαν την κατασκευαστική πρακτική των εταιρειών, την αγορά, τις οικονομικές συνθήκες και το παραγωγικό μοντέλο. Τι γίνεται όμως με τις πολύ σημαντικές για την ασφάλεια όλων μας, οδικές υποδομές;

Τα τελευταία χρόνια, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει και προσαρμόζεται στα δεδομένα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Αυτό σημαίνει μετεξέλιξη στην σχεδίαση και παραγωγή τους.

Το γίνεται όμως με τον τρόπο που θα συμπεριφερθούν τον δρόμο σε έκτακτη περίπτωση ή σε ένα ατύχημα; Οι εταιρείες και οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί (π.χ. «Euro NCAP») φροντίζουν να κάνουν δοκιμές πρόσκρουσης ώστε να διαπιστώνουν το επίπεδο ασφάλειας που αυτά παρέχουν σε επιβάτες, πεζούς και δικυκλιστές.

Τι συμβαίνει αναφορικά με την αντοχή των οδικών υποδομών και ιδίως με τις μπάρες που υπάρχουν στο στην άκρη του δρόμου ως το πρώτο (πολλές φορές και το ύστατο) μέσο προστασίας ενός τροχαίου ατυχήματος ή τον περιορισμό των συνεπειών από αυτό;

Την απάντηση θέλησαν να δώσουν οι καθηγητές και οι φοιτητές του αντίστοιχου τμήματος του Πανεπιστημίου NebraskaLincoln οι οποίοι πραγματοποίησαν δοκιμές πρόσκρουσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε προστατευτικές μπαριέρες οι οποίες τοποθετούνται στους δρόμους.

Την προσπάθεια και τις δοκιμές χρηματοδότησε και υποστήριξε το Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης του Σώματος Στρατού Μηχανικού του Αμερικανικού Στρατού. Τα αποτελέσματα αυτών έδειξαν ότι οι παρούσες υποδομές παρέχουν μικρή ή μηδαμινή προστασία εάν πέσει επάνω τους με σχετικά μεγάλη ταχύτητα ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Το Πανεπιστήμιο έκανε δοκιμές τόσο με ένα Tesla Model 3 όσο και με ένα Rivian R1T. H ταχύτητα πρόσκρουσης στην μπαριέρα ήταν τα 97 χλμ./ώρα (60 μίλια/ώρα). Όπως ανακοίνωσαν οι ερευνητές, στην πρώτη περίπτωση το Tesla ανασήκωσε την μπάρα και πέρασε κάτω από αυτή.

Στη δεύτερη περίπτωση, το βάρους τουλάχιστον 3.150 κιλών R1T διαπέρασε την μπαριέρα ως να μην υπήρχε καν. Οι ερευνητές βιντεοσκόπησαν τις δοκιμές και δημοσίευσαν το οπτικό υλικό.

Στην περίπτωση του Rivian μπορούμε να δούμε ότι το αυτοκίνητο πέρασε πάνω και από τα τσιμεντένια εμπόδια που είχαν τοποθετηθεί στην άκρη του πεδίου πραγματοποίησης των δοκιμών..

Τα αποτελέσματα από αυτές έδειξαν την αναγκαιότητα να επαναπροσδιοριστούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προστατευτικών μπαριερών που τοποθετούνται στους δρόμους, καθώς ο αριθμός των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σε αυτούς αυξάνεται διαρκώς.

Τέλος, ο Αμερικανικός Στρατός ενδιαφέρθηκε γι’ αυτή την έρευνα επειδή θέλει να αξιολογήσει τα δεδομένα και να επαναπροσδιορίσει τις νόρμες ασφάλειας και προστασίας προσωπικού και εγκαταστάσεων από ενδεχόμενη εχθρική επίθεση, στην οποία θα χρησιμοποιηθούν τέτοια οχήματα για να διαπεράσουν τα στατικά εμπόδια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα crash tests της Mercedes-Benz στα ηλεκτρικά της (+ video)
Πόσο ασφαλείς είναι οι πίσω επιβάτες
Οι εκπλήξεις στα crash tests του Euro NCAP για το 2023

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ