Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Και η Pagani μαθαίνει… κινέζικα!

Ελλάδα 18:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και η Pagani μαθαίνει… κινέζικα!

ΝΕΑ

Και η Pagani μαθαίνει… κινέζικα!

ΝΕΑ

Στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας Utopia, ο Οράσιο Παγκάνι, έδωσε στίγμα για το μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Ο Οράσιο Παγκάνι αναγνώρισε ότι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές μπορούν να πάρουν μαθήματα από κινεζικές μάρκες, που κατασκευάζουν δελεαστικά νέα EV.

Η ιταλική εταιρεία κατασκευής υπεραυτοκίνητων Pagani διερευνά νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων, έναν τομέα όπου η τεχνογνωσία της Κίνας θα βοηθούσε τις ευρωπαϊκές μάρκες, σύμφωνα με τον ιδρυτή της.

Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να γίνουν ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα όπως η Pagani, κυρίως λόγω της επίδρασης που έχει το βάρος μιας μπαταρίας στην απόδοση.

Advertisement
Advertisement

Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων θα κάνουν στροφή επίσης, δεδομένης της γενικής τους αγάπης για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά, όπως τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

«Οι τιμές των αυτοκινήτων της Κίνας είναι φθηνότερες από τις ευρωπαϊκές μάρκες, και ως εκ τούτου οι παραγωγοί ευρωπαϊκών αυτοκινήτων πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή και να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια για να προσπαθήσουν να παραμείνουν στη συγκεκριμένη αγορά και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί», δήλωσε ο Παγκάνι σε συνέντευξή του στο Bloomberg News στο Χονγκ Κονγκ.

Advertisement

Η Pagani, που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1990, είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές αυτοκινήτων επιδόσεων, που εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξάρτητα.

Η εταιρεία, με έδρα τη Μόντενα, παράγει περίπου 50 οχήματα το χρόνο και οι παραγγελίες μέχρι το 2025 έχουν ήδη εκπληρωθεί, σύμφωνα με τον γιο του Οράσιο, Κρίστοφερ.

Advertisement

Πατήρ και υιός ταξίδεψαν, προ ημερών, στο Χονγκ Κονγκ για την παρουσίαση του υπεραυτοκίνητου τρίτης γενιάς Utopia, στην Ασία.

Η Pagani σχεδιάζει να κατασκευάσει μόνο 99 κουπέ εκδόσεις του μοντέλου, το οποίο έχει αρχική τιμή πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ και ζυγίζει λιγότερο από 1.300 κιλά, χάρη -σε μεγάλο βαθμό- στο πλαίσιο από ανθρακονήματα.

Ο Παγκάνι και η εταιρεία του κατασκεύασαν χειροποίητα αυτοκίνητα για πελάτες, για περίπου δύο δεκαετίες. από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου τους, του Zonda.

Advertisement

Τώρα είναι επίσης σε μια ομάδα που ξεκίνησε το 2018 για την έρευνα καινοτομιών όπως τα EV.

Αλλά έως ότου οι μπαταρίες γίνουν ελαφρύτερες και οι χρόνοι φόρτισης γρηγορότερα, δεν θα υιοθετηθούν πλήρως από αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, καθώς θα είναι βαριά και μπορεί να ξεμείνουν από ισχύ μετά από μερικούς γύρους σε μια πίστα, είπε ο νεότερος Παγκάνι, αρνούμενος να δώσει χρονοδιάγραμμα. για το πότε η Pagani μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο εισαγωγής EV.

«Είναι τόσο διαφορετικό που χάνεις λίγο τη διασκέδαση. Ωστόσο οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να κοιτάξουν την Κίνα», είπε, εν κατακλείδι, ο Κρίστοφερ Παγκάνι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Horacio Pagani: Tα Tesla είναι μπελάς!
Αυτή είναι η δεύτερη Pagani Huayra Codalunga
Γιατί η Pagani Utopia δεν είναι εξηλεκτρισμένη;