Καύσιμο από ηφαίστεια ετοιμάζει η Koenigsegg!
ΝΕΑΚαύσιμο από ηφαίστεια ετοιμάζει η Koenigsegg!
ΝΕΑΤην επανάσταση στον κόσμο της αυτοκίνησης θέλει να φέρει η σουηδική εταιρεία κατασκευής πολυτελών υπερ-αυτοκινήτων, μέσω του Vulcanol, ενός βιοκαυσίμου… από ηφαίστεια.
Παράλληλα με την εξέλιξη συστημάτων μπαταριών υψηλής τάσης για τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της, η Koenigsegg αναζητά τρόπους να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζει πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα είδος βιοκαυσίμου που προέρχεται από ημι-ενεργά ηφαίστεια.
WHAT CAR
Ο λόγος για το Vulcanol ένα καύσιμο που, όπως εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Christian von Koenigsegg, μιλώντας στο Bloomberg, έχει σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
«Υπάρχει λοιπόν μια τεχνολογία από την Ισλανδία. Εφευρέθηκε εκεί, όπου συγκεντρώνουν το CO2 από ημι-ενεργά ηφαίστεια και τo μετατρέπουν σε μεθανόλη», σημείωσε, συμπληρώνοντας τα εξής:
«Αν, λοιπόν, πάρεις αυτή τη μεθανόλη για να τροφοδοτήσεις τα εργοστάσια που παράγουν καύσιμα, και στη συνέχεια τροφοδοτήσεις τα πλοία που μεταφέρουν τα καύσιμα αυτά στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ ή την Ασία, τότε εφοδιάζεις το όχημα με ένα ανθρακικά ουδέτερο καύσιμο».
Το Vulcanol παράγει έως και 90% λιγότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με τα ορυκτά καύσιμα. Σύμφωνα μάλιστα με τον Koenigsegg, ένα όχημα που κινείται με το Vulcanol και ενσωματώνει τα σωστά συστήματα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, τότε «μπορεί να καθαρίζει τα μικροσωματίδια της ατμόσφαιρας ενόσω κινείται».
Πέρα από αυτό το πρωτοποριακό καύσιμο, η Koenigsegg είναι ιδιαίτερα δραστήρια και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, προσέλαβε τον πρώην αρχιμηχανικό της Tesla, Evan Horetsky, ο οποίος ήταν αυτός που ηγήθηκε της κατασκευής των Gigafactories της εταιρείας σε Νεβάδα και Σαγκάη.
Ο Horetsky θα προσπαθήσει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας και να ενσωματώσει τις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες της σε ένα ευρύ φάσμα νέων μοντέλων και κινητήρων. H μάρκα ήδη ξεκίνησε να αγκαλιάζει την ηλεκτροκινηση με την plug-in υβριδική Regera και πιο πρόσφατα με τη Gemera. Η τελευταία ενσωματώνει έναν τούρμπο 2λιτρο κινητήρα και τρίαηλεκτρικάμοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τα 1.700 άλογα.
«Δεν είμαστε προσκολλημένοι με τα παραδοσιακά συστήματα καύσης. Η τεχνολογία που αναπτύσσουμε εδώ είναι πραγματικά νέας γενιάς και δεν συγκρίνεται με καμιά άλλη στην αγορά», ανέφερε ο CEO της Koenigsegg.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
O Nico Rosberg βολτάρει στο Μονακό με Koenigsegg Regera (+video)
Απολαύστε το ουρλιαχτό του Koenigsegg Jesko στην πίστα (+video)
Η Lamborghini Urus της Kardashian είναι ό,τι πιο… cringe