Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Είναι αυτό το ηλεκτρικό VW Golf R;

Ελλάδα 20:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Είναι αυτό το ηλεκτρικό VW Golf R;

ΝΕΑ

Είναι αυτό το ηλεκτρικό VW Golf R;

ΝΕΑ

O Διευθύνων Σύμβουλος της VW ποζάρει περήφανος δίπλα σε μια πρωτότυπη «καυτή» εκδοχή του ID.3, η οποία έχει υποβληθεί σε σημαντικές επεμβάσεις.

Advertisement
Advertisement

Μια ευχάριστη έκπληξη επιφύλασσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Ralf Brandstätter, στους φίλους της μάρκας που τάσσονται υπέρ της εξέλιξης σπορ ηλεκτρικών μοντέλων.

Ειδικότερα, μέσω ανάρτησής στον προσωπικό του λογαριασμό στο LinkedIn μας σύστησε με το ισχυρών επιδόσεων ηλεκτρικό πρωτότυπο ID.X, το οποίο βασίζεται στο μικρομεσαίο ID.3, δανειζόμενο πολλά από τα στοιχεία του πρώτου «καυτού» ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής της εταιρείας, ID.4 GTX.

Ειδικότερα, η στάνταρ μπαταρία των 62 kWh του μικρομεσαίου hatchback ΕV αντικαταστάθηκε με μια μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας (82 kWh). Ακόμη, έγιναν επεμβάσεις στο σύστημα πρόωσης, εκτοξεύοντας την ισχύ στους 330 ίππους, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, θυμίζοντας έντονα… Golf R.

Advertisement
Advertisement

Τη φροντίδα των μηχανικών της μάρκας έλαβε και το πλαίσιο, ενώ όπως διακρίνουμε και από τις φωτογραφίες, έχουν γίνει έντονες αισθητικές επεμβάσεις που χαρίζουν στο ID.X ένα σκληροπυρηνικό λουκ. Χαρακτηριστικά παραδείγματα συνιστούν οι μεγάλες πολυάκτινες ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά, όπως και οι κίτρινες διακοσμητικές λωρίδες στη γραμμή οροφής και πάνω από τα μαρσπιέ.

Advertisement

Οι ίδιες χρωματικές πινελιές εφαρμόζονται και εντός της καμπίνας, όπου εδρεύουν bucket καθίσματα, με τον CEO της μάρκας, να κάνει λόγο για αναβαθμίσεις και στο σύστημα πολυμέσων.

Σύμφωνα με τον τελευταίο, το πρωτότυπο VW ID.X είναι κατά 200 κιλά ελαφρύτερο από το ID.3, χωρίς, όμως να μπαίνει σε λεπτομέρειες για τον τρόπο… που η δίαιτα απέδωσε καρπούς.

Advertisement

Ο Ralf Brandstätter είχε την ευκαιρία να βιώσει από πρώτο χέρι τις επιδόσεις του μοντέλου. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 km/h δεν απαιτεί περισσότερα από 5,3 sec, ενώ ενσωματώνεται και το πρόγραμμα οδήγησης Drift που είναι ιδανικό για… ξεσάλωμα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας υποστηρίζει πως το εν λόγω πρωτότυπο δεν προμηνύει την έλευση ενός «καυτού» ID.3 παραγωγής. Δημοσιεύματα, ωστόσο, αναφέρουν πως το τμήμα “R” της VW έχει διαφορετικά σχέδια.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Έρχεται μικρότερο και οικονομικότερο VW ID.3
Δοκιμή: Στα χέρια μας το ηλεκτρικό Volkswagen ID.3
Το VW ID.4 έγινε σκληροτράχηλο off-road