Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

ΝΕΑ

Ηλεκτρικό με 1.088 ίππους για το Rallycross

  • newsautoteam

Την επόμενη σεζόν, στη διοργάνωση US Nitro Rallycross θα συμπεριληφθεί μια ηλεκτρική κατηγορία, στην οποία οι συμμετέχοντες θα οδηγούν το νέο Nitro RX FC1-X.

Τα αυτοκίνητα στα πρωταθλήματα Rallycross όλου του κόσμου, ήταν πάντα «ακραία» σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση και τις επιδόσεις τους.

Στην περίπτωση του Nitro RX FC1-X, τουλάχιστον η ηχορύπανση είναι σημαντικά χαμηλότερη, καθώς το νέο αυτό αγωνιστικό αυτοκίνητο κινείται από ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 1.088 ίππων. Η κατηγορία Nitro Rallycross ιδρύθηκε από τον οδηγό αγώνων και κασκαντέρ, Travis Pastrana και διοργανώνει τις εκδηλώσεις της σε θεαματικές διαδρομές εκτός δρόμου στις ΗΠΑ.

Κανονικά τα αυτοκίνητα που βλέπουμε εκεί, είναι Subaru Impreza, Peugeot 208 και Ford Fiesta, καθώς με αυτά έγινε η αρχή. Αλλά από τη σεζόν του 2022, οι διοργανωτές θέλουν να κάνουν κάτι «πιο πράσινο» για το μέλλον της κατηγορίας και τη βιωσιμότητα των αγώνων αυτοκινήτου γενικότερα. Έτσι λοιπόν, έχουμε την κατηγορία «Group E», όπου δεν επιτρέπονται αγωνιστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Τα δεδομένα απόδοσης του FC1-X δεν κρύβονται καθώς οι τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες του, του δίνουν τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 1,4 δευτερόλεπτα- χρόνος καλύτερος ακόμα και από μονοθέσιο της Formula 1. Η τεράστια ισχύς του δίνει επάρκεια για να κάνει τους αγώνες αρκούντως θεαματικούς, ενώ και η ανάρτηση με τις διαδρομές των 300 χιλιοστών (με ελατήρια) κάνει εφικτά και τα μεγάλα άλματα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στους αγώνες του είδους.

Η αυτονομία του, παρά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει, είναι μόλις 21 χιλιόμετρα αγωνιστικής οδήγησης. Οι μπαταρίες του έχουν χωρητικότητα 51 kWh και μπορούν να επαναφορτιστούν μέσα σε μόλις 25 λεπτά. Σχεδιασμένο με το στυλ ενός μικρού crossover, το αμάξωμά του είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα και βρίσκεται πάνω από ένα roll cage με πιστοποίηση από τη FIA.

Αυτό δεν χρησιμεύει μόνο στον περιορισμό του βάρους στα 1.245 κιλά αλλά και στην ασφάλεια. Επιπρόσθετα, το FC1-X διαθέτει και ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία. Αυτό επιτρέπει την επιρροή της τροχιάς κατά τη διάρκεια των αλμάτων. Ειδικά κατασκευασμένα ελατήρια και αμορτισέρ από την R53 εξασφαλίζουν την πιο ομαλή προσγείωση σε κάθε περίπτωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Απίστευτη παρέμβαση της Tesla στα αυτοκίνητα των πελατών της…
Rivian: Αυτονομία με 480 ευρώ το μήνα
Σε προχωρημένο στάδιο η ηλεκτρική Mercedes EQE SUV

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto