Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ηλεκτρικές και «κεντρομήχανες» οι νέες Porsche 718 Cayman και Boxster

Ελλάδα 1:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ηλεκτρικές και «κεντρομήχανες» οι νέες Porsche 718 Cayman και Boxster

ΝΕΑ

Ηλεκτρικές και «κεντρομήχανες» οι νέες Porsche 718 Cayman και Boxster

ΝΕΑ

Τα νέα δίθυρα sports cars της μάρκας θα έχουν χαμηλό κέντρο βάρους και η θέση οδήγησης θα συμβάλλει στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί η Porsche να κρατά κλειστά τα χαρτιά της αναφορικά με το μέλλον των νέων 718 Cayman και Boxster, πολλοί, ωστόσο, εμφανίζονται πεπεισμένοι πως τα μοντέλα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Τροφή στη φημολογία έδωσε και η πρόσφατη αποκάλυψη της πρωτότυπης Mission R των 1.088 PS που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ. Μολονότι, τα επερχόμενα μοντέλα δεν θα φέρουν τη σκληροπυρηνική σχεδίαση και τα ίδια αποθέματα ισχύος με το πρωτότυπο, λέγεται πως θα υιοθετούν αρκετά στοιχεία του.

Η Porsche, μάλιστα, φαίνεται πως επιβεβαιώνει τις φήμες, αναφέροντας πως η Mission R προλογίζει το σχεδιαστικό μοτίβο κάποιων μελλοντικών ηλεκτρικών της. Και δεδομένου ότι οι διαστάσεις του πρωτότυπου είναι παρεμφερείς με εκείνες των 718, σχεδόν άπαντες θεωρούν πως ο πλήρης εξηλεκτρισμός των προαναφερθέντων μοντέλων είναι… θέμα χρόνου.

Advertisement
Advertisement

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η νέα αρχιτεκτονική “e-core”, που σύμφωνα με το Autocar, θα μιμείται εκείνη των υφιστάμενων, κεντρομήχανων 718. Ειδικότερα, η μπαταρία θα τοποθετείται πίσω από τον οδηγό, αλλά μπροστά από τον μπροστινό άξονα, ακριβώς στο σημείο που εδρεύει ο θερμικός κινητήρας.

Τοποθετώντας την μπαταρία στο συγκεκριμένο σημείο και όχι στο πάτωμα, η Porsche θα μπορέσει να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα χαμηλό αμάξωμα για τη βελτίωση της οπισθέλκουσας. Παράλληλα, θα το κέντρο βάρους θα είναι σημαντικά χαμηλό και η θέση οδήγησης πολύ πιο κοντά στο πάτωμα συγκριτικά με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά, γεγονός που θα συνδράμει στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης.

«Σε ένα τυπικό δίθυρο sports car, προκειμένου να μειώσεις την οπισθέλκουσα δημιουργείς μια χαμηλή και επίπεδη σιλουέτα. Για να το πράξεις αυτό, πρέπει ο οδηγός να κάθεται όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει χώρος κάτω από το πάτωμα για την μπαταρία», εξηγεί ο επικεφαλής τεχνικός της Porsche, Michael Steiner, επισημαίνοντας τους περιορισμούς της αρχιτεκτονικής τύπου “skateboard” με τις μπαταρίες στο πάτωμα (βλ. Audi e-tron και Taycan).

Advertisement

Διευκρινίζεται τέλος πως η νέα αρχιτεκτονική “e-core” θα είναι ολοκαίνουρια, και επομένως θα δεν έχει σχέση με κάποια υπάρχουσα, ενώ είναι πιθανό –πέρα από τις νέες, ηλεκτρικές 718- να χρησιμοποιείται και για κάποια μοντέλα της Audi και της Lamborghini.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Porsche είπε όχι στους tuners, αλλά έχασε!
Το Porsche Experience σε φτάνει στα… όρια (video)
Όλο και πιο κοντά στην F1 η Audi και η Porsche