Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

FORMULA 1

Όλο και πιο κοντά στην F1 η Audi και η Porsche

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Το σενάριο εμπλοκής του Volkswagen Group στον μαγικό κόσμο της Formula 1 κρατάει… δεκαετίες, όμως παρότι ανά περιόδους αναθερμαινόταν, ουδέποτε έγινε πραγματικότητα. Αυτό ίσως αλλάξει το 2026.

Ως γνωστόν, την τελευταία διετία πραγματοποιούνται καθοριστικές συζητήσεις για το μέλλον της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μετά τις θεμελιώδεις αλλαγές στο αεροδυναμικό κομμάτι των μονοθεσίων που έρχονται το 2022 και που γίνονται με γνώμονα την αύξηση του θεάματος, καθοδόν είναι και σημαντικές αλλαγές σε ότι αφορά στους υβριδικούς κινητήρες – αυτή τη φορά με γνώμονα την αύξηση του αριθμού των αυτοκινητοβιομηχανιών που εμπλέκονται στο σπορ.

Ορίζοντας για αυτές τις αλλαγές είναι το 2026 αλλά καθώς ένας κατασκευαστής χρειάζεται τουλάχιστον 2-3 χρόνια δουλειάς πάνω στο project, δοκιμών και εξέλιξης ώστε να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός, οι συζητήσεις σχετικά έχουν φτάσει στην κορύφωσή τους.

Αυτή τη διετία λοιπόν έχουμε δει πολλούς κατασκευαστές να συμμετέχουν. Από την Toyota μέχρι τη Lamborghini (επίσης στο VW Group) – με τον τότε επικεφαλής της, Stefano Domenicali, που σήμερα είναι CEO στη Liberty Media που έχει τα δικαιώματα του σπορ.

Τόσο ο Ιταλός εκπροσωπώντας το εμπορικό κομμάτι της Formula 1 όσο και η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) εκπροσωπώντας το αγωνιστικό, κάθονται εδώ και καιρό στο τραπέζι με τους κατασκευαστές που συμμετέχουν τώρα στο σπορ (Ferrari, Mercedes, Honda/Red Bull, Renault/Alpine) αλλά και εκπροσώπους των μη-εργοστασιακών ομάδων (Red Bull Racing, Aston Martin, McLaren κ.α.) αναζητώντας το καλύτερο για την επόμενη ημέρα.

Καλύτερα να χάνεις σε ένα σπορ που βλέπουν όλοι, παρά να κερδίζεις σε ένα σπορ που βλέπουν λίγοι. Αυτό είναι το σκεπτικό και βάσει αυτού, ακόμα και η μόνιμη πρωταθλήτρια στην υβριδική εποχή της Formula 1, Mercedes, φέρεται να έχει αποδεχθεί να ρίξει νερό στο κρασί της και να δεχθεί τις αλλαγές που επιζητούν οι επίδοξοι μελλοντικοί αντίπαλοί της.

Βασική προϋπόθεση ήταν να καταργηθούν οι MGU-H (οι θερμικοί ηλεκτροκινητήρες) αφού δεν μπορούν να συνδεθούν με τεχνολογία που περνάει στα δικά μας αυτοκίνητα και γενικά, κάνουν αρκετά περίπλοκες τις υβριδικές μηχανές. Εδώ φαίνεται πως υπάρχει συμφωνία αφού σύμφωνα με το AMuS, υπάρχει το πράσινο φως για τη συγκεκριμένη αλλαγή, τη χρήση V6 με την ίδια αρχιτεκτονική, με Turbo και υβριδικό σύστημα, που όμως αυτό θα είναι πιο ισχυρό, φτάνοντας τα 350 kW.

O έγκυρος Michael Schmidt που υπογράφει το ρεπορτάζ, έγραψε σχετικά: «Η MGU-H θα εγκαταλειφθεί μόνο αν εγκαταλειφθεί για να μπουν στο σπορ η Audi και η Porsche. Αμφότερες έρχονται στη Formula 1».

Φημολογείται πως πριν το Grand Prix Τουρκίας, που διεξάγεται 8-10 Οκτωβρίου στην πίστα της Κωνσταντινούπολης, θα υπάρξει νέα συνάντηση των εμπλεκόμενων μερών και ενδεχομένως, τελική συμφωνία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
GP Ρωσίας: Συγκλονιστική νίκη #100 για τον Hamilton!

Στις 8 Μαΐου το Grand Prix του Miami (video)

Αυτό είναι το προσχέδιο του προγράμματος της F1 για το 2022

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto