Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Η Porsche Mission R μας δείχνει τη διάδοχο των Boxster 718 & Cayman;

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Η Porsche καταθέτει το όραμά της για τα ηλεκτρικά του μέλλοντος και μας συστήνει με τη Mission R, ένα πυραυλοκίνητο ηλεκτρικό με εξωφρενικές επιδόσεις.

Με σύμμαχό της τα 70 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Porsche έχει βρει τον τρόπο να δημιουργεί μοντέλα που ξυπνούν τις αισθήσεις, προκαλώντας μοναδικές οδηγικές εμπειρίες.

Αποφασισμένη να κρατήσει ζωντανή την παράδοση και στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας, η μάρκα από τη Στουτγάρδη ήδη ετοιμάζει τα μοντέλα που θα την εκπροσωπήσουν στο εγγύς μέλλον. Και μολονότι δεν έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου να συστηθούμε μαζί τους, τουλάχιστον μπορούμε να πάρουμε μια γεύση μέσω των πρωτότυπων εκδοχών τους.

Ένα από αυτά παρουσιάστηκε μόλις λίγα λεπτά πριν, στο περιθώριο της τρέχουσας Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου και φέρει την ονομασία “Mission R”. Πρόκειται για ένα «πυραυλοκίνητο» ηλεκτρικό αγωνιστικό που σύμφωνα με δημοσιεύματα αποτελεί τον προπομπό των ηλεκτρικών Boxster 718 και Cayman.

Ενσωματώνει δύο ηλεκτρικά μοτέρ που στη λειτουργία οδήγησης “qualifying mode” συνδυαστικά παράγουν 1.088 PS και επιτρέπουν στο όχημα να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ. Η τελική αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα και όπως αναφέρει η Porsche, ο χρόνος της Mission R στην πίστα είναι αντίστοιχος με αυτόν της 911 GT3 Cup.

Ειδικότερα, το κινητήριο σύνολο απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 435 ίππων στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα 653 ίππων στον πίσω. Εφόσον όμως δεν ενεργοποιηθεί το “qualifying mode” η συνολική απόδοσή τους δεν ξεπερνά τα 680 PS.

Το “παρών” δίνει και μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 80-85 kWh με δυνατότητα φόρτισης στα 900V (σ.σ. 100V περισσότερα απ’ ό,τι η Taycan). Αυτό σημαίνει πως η φόρτιση από το 5-80% δεν θα απαιτεί περισσότερα από 15 λεπτά, ενώ σε αντίθεση με την Taycan η κίνηση στους τέσσερις τροχούς φτάνει μέσω κιβωτίου μονής σχέσης.

Η Mission R ενσωματώνει σύστημα μείωσης οπισθέλκουσας από τη F1, συνοδεία μιας ενεργής πίσω αεροτομής δύο σταδίων και μπροστινού σπόιλερ με ρυθμιζόμενα πτερύγια. Τα τελευταία δύο συστήματα ενισχύουν τη σταθερότητα του οχήματος, και το καθιστούν πιο «ευκολοδήγητο» για τους μη επαγγελματίες.

Στόχος των ανθρώπων της μάρκας ήταν να διατηρήσουν το βάρος κάτω από τα 1.500 κιλά, κάτι που επιτεύχθηκε μέσω της χρήσης ενός ανθρακονημάτινου roll-cage που είναι ενσωματωμένο απευθείας στο αμάξωμα. Η εικόνα στο εσωτερικό είναι σπαρτιάτικη, παρουσία ενός bucket καθίσματος, την ίδια ώρα που τα περισσότερα μπουτόν είναι τοποθετημένα πάνω στο τιμόνι. Αυτό ενσωματώνει μια μικρή ψηφιακή οθόνη και πίσω από αυτό εδρεύει μια δεύτερη που προσφέρει εικόνα για το τι γίνεται πίσω. 

Τέλος να σημειώσουμε ότι η Porsche Mission R, με μήκος 4.326 χλστ., ύψος 1.190 χλστ. και πλάτος 1.990 χλστ, είναι αρκετά μικρότερη από την υπάρχουσα 718 Cayman. Παράλληλα, τόσο το αμάξωμα, όσο και και μεγάλο μέρος της καμπίνας είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες (NFRP).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πιθανή ανάκληση για τις Porsche Taycan
Η Lamborghini EV GT θα βασίζεται στην Porsche Taycan
Χώρισαν και της πήρε πίσω την Porsche… (+video)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto