Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Από τα 400 στα 800 Volt

Ελλάδα 10:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Από τα 400 στα 800 Volt

ΝΕΑ

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Από τα 400 στα 800 Volt

ΝΕΑ

Τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα λειτουργούν με 400 Volt, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, σύμφωνα με μια έκθεση, τεσσάρων εταιριών, την οποία έχουν συντάξει.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με την έκθεση, το μεγαλύτερο μέρος της βιομηχανίας των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων θα αλλάξει στα 800 Volt έως το 2025.

Αυτήν τη στιγμή, μόνο τέσσερις αυτοκινητοβιομηχανίες, (η Audi,η Porsche, η Hyundai και η Kia) που έχουν υπογράψει συνεργασία με τη Rimac Automobili. Αυτές είναι οι μόνες που πωλούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που λειτουργούν με αρχιτεκτονική 800 volt. Η μόνη εξαίρεση είναι η Lucid Air που έχει αρχιτεκτονική 900 volt, η οποία δημιουργήθηκε με τη δική της αποκλειστική τεχνολογία.

Η λειτουργία σε τέτοια υψηλή τάση προσφέρει σε όλα αυτά τα μοντέλα μεγάλες ταχύτητες και χαμηλότερους χρόνους φόρτισης, που τα κάνουν ελκυστικά για τους πιθανούς αγοραστές.

Advertisement
Advertisement

Όλα τα μοντέλα που πωλούνται από τους παραπάνω κατασκευαστές μπορούν ενδεχομένως να φορτίσουν με 350 kW, αλλά προς το παρόν κανένα από αυτά δεν το κάνει. Για παράδειγμα η Porsche Taycan ολοκληρώνει την φόρτιση στα 270 kW, ενώ το Kia EV6 φτάνει στα 240 kW. Το Lucid Air μπορεί να φτάσει τα 350 kW, αυτό είναι εντυπωσιακό και κάνει το Air το ταχύτερα φορτιζόμενο ηλεκτρικό».

Σύμφωνα με αυτήν την αναφορά που δημοσιεύτηκε στο Automotive News . Οι προμήθειες της βιομηχανίας εργάζονται ήδη σε τεχνολογία 800 volt, την οποία σχεδιάζουν να προσφέρουν στις αυτοκινητοβιομηχ0ανίες από το 2025. Αναφέρει ότι ο Dirk Kesselgruber, υπεύθυνος του τμήματος ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης της GKN, ενός μεγάλου προμηθευτή της αυτοκινητοβιομηχανίας,

Advertisement

Αυτό επιβεβαιώνεται από έναν άλλο υψηλόβαθμο αξιωματούχο του κλάδου, τον Alexander Reich, επικεφαλής ηλεκτρονικών ισχύος καινοτομίας στη Vitesco, καθώς και από την BorgWarner, και τον επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Harry Husted,

Διπλασιάζοντας την τάση και έχοντας το ίδιο ρεύμα, δίνετε διπλάσια ενέργεια σε ένα όχημα. Έτσι δεν χρειάζεται αυτονομία 1.000 χλμ σε ένα EV όταν οι χρόνοι φόρτισης είναι αρκετά γρήγοροι.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το όφελος της τεχνολογίας 800V
Πόσο πραγματικά κοστίζει το σέρβις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;
Ηλεκτρικά: Πως μειώνεται η κατανάλωση στο κρύο

 

Advertisement