Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ιδού το colpo grosso της Tesla!

Ελλάδα 17:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ιδού το colpo grosso της Tesla!

ΝΕΑ

Ιδού το colpo grosso της Tesla!

ΝΕΑ

Οι πρόσφατες μειώσεις των τιμών της Tesla έφερε και πάλι στο προσκήνιο τα τεράστια περιθώρια κέρδους με τα οποία «δουλεύει» (εντός ή εκτός εισαγωγικών) η εταιρία του Musk.

Advertisement
Advertisement

Για τον περισσότερο κόσμο, ήρθε εντελώς ξαφνικά. Για όσους όμως γνωρίζουν λίγα πράγματα παραπάνω, οι μειώσεις στις τιμές των Tesla ήταν κάτι αναμενόμενο. Και ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός: τα απίστευτα υψηλά περιθώρια κέρδους της εταιρίας του Elon Musk.

Η εταιρία υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε αυτές τις σημαντικές μειώσεις λόγω της μείωσης των πωλήσεων που άρχισε να παρουσιάζει προς τα τέλη της χρονιάς, ιδίως στην αγορά της Κίνας, όπου οι εγχώριοι κατασκευαστές έχουν πολύ φθηνότερα αυτοκίνητα.

Με αυτόν τον τρόπο θέλει να προστατεύσει το μερίδιό της, και αν είναι εφικτό, να ξεπεράσει και τις επιδόσεις του 2022, αγγίζοντας το 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις μέσα στο 2023.

Advertisement
Advertisement

Γιατί όμως ήταν τόσο εύκολο να ρίξει τόσο πολύ τις τιμές της η Tesla σε μία νύχτα. Η απάντηση είναι τα σημαντικά περιθώρια κέρδους που έχει η εταιρία σε σχέση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές.

Στο γραφικό που παραθέτουμε από το visualcapitalist.com απεικονίζεται ανάγλυφα η κατάσταση και η διαφορά της Tesla με τις υπόλοιπες εταιρίες.

Advertisement

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι ενώ η Tesla έχει καθαρό κέρδος από κάθε της αυτοκίνητο 9.574 δολάρια, η Toyota έχει μόλις 1.197 δολάρια, η VW 973 δολάρια, η Hyundai 927 δολάρια, η Ford 762 δολάρια.

Μάλιστα κάποιες κινέζικες εταιρίες μπαίνουν χοντρά “μέσα” σε κάθε πώληση, με τη Nio για παράδειγμα να χάνει 19.141 δολάρια σε κάθε αυτοκίνητο.

Advertisement

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ότι ήταν εξαιρετικά εύκολο για την Tesla να μειώσει τις τιμές της, ιδίως σε κρίσιμες αγορές όπως η Κίνα. Κάτι που φάνηκε αμέσως, καθώς υπήρξαν πάνω από 30.000 νέες παραγγελίες τις πρώτες ημέρες μετά την ανακοίνωση των εκπτώσεων.

Όπως ήταν προφανές, η Tesla άνοιξε έναν δρόμο που είναι αναπόφευκτο να μην ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρίες. H Ford ανακοίνωσε μείωση για την Mustang Mach-E, ενώ το ίδιο έκαναν και εταιρίες όπως η GM και η Hyundai.

Η VW πάντως τηρεί στάση αναμονής, καθώς βλέπει ότι οι πωλήσεις της πηγαίνουν αρκετά καλά στην Ευρώπη και κερδίζει έδαφος σε σχέση με την Tesla.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Yoke της Tesla δεν «πήγε» όπως αναμενόταν
Τα πιο ασφαλή του Euro NCAP για το 2022 είναι όλα ηλεκτρικά!
O νέος ισχυρός άνδρας της Tesla είναι… Κινέζος!