Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

ΝΕΑ

Η Volkswagen αναβαθμίζει την πλατφόρμα MEB

  • newsautoteam

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Volkswagen θα επενδύσει στη βελτίωση της υπάρχουσας πλατφόρμας «MEB» και δεν θα την καταργήσει όσο σύντομα είχε ανακοινώσει ότι θα το πράξει.

Η αποχώρηση του κ. Herbert Diess από τον Όμιλο Volkswagen (όπου κατείχε τη από τη θέση τού Διευθύνοντος Συμβούλου της Volkswagen και του Πρόεδρου Διοικητικού Συμβουλίου αυτού) το περασμένο καλοκαίρι, σήμανε και τη μερική αλλαγή κάποιων από τα προαποφασισμένα επιχειρηματικά σχέδια.

Ένα από αυτά αφορούσε και στην κατάργηση της πλατφόρμας «MEB» («Modularer E-Antriebs Baukasten») και την αντικατάστασή της από την καινούργια «SSP» («Scalable Systems Platform») ως το 2025. Η «MEB», η οποία ξεκίνησε να εξελίσσεται από το 2017, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία όλων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τόσο της Volkswagen όσο και των υπόλοιπων εταιρειών του Ομίλου.

Ο κ. Diess είχε δηλώσει ότι η εταιρεία χρειαζόταν μια πιο σύγχρονη πλατφόρμα και είχε δώσει εντολές να ξεκινήσει η διαδικασία εξέλιξής της. Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Zeitung, ο κ. Oliver Blume, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, δήλωσε ότι αυτό δεν θα γίνει στον προαποφασισμένο χρόνο και ότι θα επενδυθούν 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ για την αναβάθμισή της («MEB») με σκοπό να συνεχίσει να χρησιμοποιείται στα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου, τουλάχιστον ως το 2030.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Blume η αρχική πλατφόρμα θα αναβαθμιστεί τόσο σε ό,τι αφορά στις μπαταρίες όσο και στα ηλεκτρονικά συστήματα που θα διαθέτει και τα οποία προορίζονταν να χρησιμοποιηθούν στην «SSP». Η βελτιωμένη πλατφόρμα έχει χαρακτηριστεί με τον όρο «MEB EVO» από τους ανθρώπους της Volkswagen.

Βάσει του δημοσιεύματος της εφημερίδας -η οποία επικαλείται ως πηγή επίσημο έγγραφο που κυκλοφόρησε για εσωτερική ενημέρωση εντός του Ομίλου- αυτή θα μπορεί να δεχθεί μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες οι οποίες θα μπορούν να φορτίζουν με φορτιστή έως 200 kW, αντί των έως 135 kW τώρα.

Προς το παρόν, δεν έχει υπάρξει αντίδραση του γερμανικού Όμιλου στο δημοσίευμα. Πάντως, η αναβολή στην εξέλιξη της πλατφόρμας «SSP», η παρουσίαση της οποίας μεταφέρθηκε τουλάχιστον για το 2028, σημαίνει την εξοικονόμηση δύο δισεκατομμυρίων ευρώ, όπως έγινε γνωστό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ετοιμαστείτε για το ID. Golf
Η νέα εκδοχή του VW ID.3 ετοιμάζεται
Πότε η VW θα αρχίσει να πουλά αυτόνομα οχήματα;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto