Η Toyota επιμένει στα χειροκίνητα κιβώτια
ΝΕΑΗ Toyota επιμένει στα χειροκίνητα κιβώτια
ΝΕΑΑκόμα ένα σχέδιο πατέντας για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε υβριδικό μοντέλο κατάθεσε η Toyota.
Μπορεί η χρήση των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων με την έλευση των ηλεκτρικών και υβριδικών να έχει ενισχυθεί σημαντικά, ωστόσο υπάρχουν κάποιες εταιρείες που επιμένουν να πειραματίζονται σε χειροκίνητα κιβώτια. Η Toyota για ακόμα μια φορά επιμένει στο ζήτημα καταθέτοντας ακόμα ένα σχέδιο ευρεσιτεχνίας που αφορά χειροκίνητο κιβώτιο σε υβριδικό μοντέλο.
WHAT CAR
Η ιαπωνική μάρκα κατέθεσε πρόσφατα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα που θα διευκόλυνε τη χρήση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων σε υβριδικά οχήματα. Το σύστημα θα διαχειρίζεται την αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης, του ηλεκτροκινητήρα και του συστήματος μετάδοσης με τον οδηγό να είναι σε θέση «φυσικά» να αλλάζει σχέσεις.
Όλα τα συστήματα είναι συνδεδεμένα με την κεντρική μονάδα ελέγχου ECU η οποία αναλαμβάνει να εναλλάσσει τη χρήση του θερμικού κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα. Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να πιέσει τον συμπλέκτη και να κάνει χρήση του χειροκίνητου κιβωτίου, ανεξάρτητα από ότι έχει αποφασίσει να κάνει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχει η δυνατότητα χρήσης αποκλειστικά συμπλέκτη και χειροκίνητου κιβωτίου.
Η Toyota θέλει να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα οδήγησης με τον παραδοσιακό τρόπο αλλαγής σχέσεων, ακόμα και σε μια εποχή που το αυτόματο κιβώτιο κυριαρχεί στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Άλλωστε υπάρχουν αρκετοί λάτρεις του «λεβιέ» εκεί έξω που ακόμα πιστεύουν στην αυθεντικότητα ενός αυτοκινήτου με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως θα κερδίσει (χρήματα) η Toyota από τα ηλεκτρικά της
Πόσο γρήγορη είναι τελικά η Toyota GR Corolla; (+video)
Η πιο άγρια Toyota GR Supra είναι αυτή