Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πως θα κερδίσει (χρήματα) η Toyota από τα ηλεκτρικά της

Ελλάδα 22:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πως θα κερδίσει (χρήματα) η Toyota από τα ηλεκτρικά της

ΝΕΑ

Πως θα κερδίσει (χρήματα) η Toyota από τα ηλεκτρικά της

ΝΕΑ

Η μεθοδικότητα των Ιαπώνων είναι γνωστή. Σε αυτή θα βασιστούν για ακόμα μία φορά στην Toyota για να καταφέρουν να γίνουν επικερδείς και σε ό,τι αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τους.

Advertisement
Advertisement

Με δεδομένο ότι η Toyota έχει μπει για τα καλά στη διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής νέων αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, το επόμενο στάδιο είναι να καταφέρει να έχει κέρδος από τις πωλήσεις τους.

Προς το παρόν, αυτό είναι σχετικά δύσκολο για όλες τις εταιρείες, καθώς το κόστος παραγωγής τους παραμένει υψηλό, σε σχέση με ό,τι ισχύει για ένα αντίστοιχο με θερμικό κινητήρα όχημα.

Ο Κόζι Σάτο, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του από την πρώτη Απριλίου, δήλωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία θα πρέπει να εφαρμόσει τρία συγκεκριμένα βήματα για να καταφέρει να έχει κέρδος και από τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

Ο στόχος του είναι μεσοπρόθεσμος καθώς όρισε το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας το χρονικό διάστημα στο οποίο αυτός θα επιτευχθεί. Συγκεκριμένα, ο Σάτο δήλωσε: «Θα είναι ένα διαφορετικό σχέδιο από αυτά που έχουμε ακολουθήσει ως τώρα. Κατά το χρονικό διάστημα εφαρμογής τού τρίτου σταδίου, η παραγωγικότητα θα αυξηθεί σημαντικά».

Το κορυφαίο στέλεχος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν αποκάλυψε την ουσία της διαδοχικής διαδικασίας. Ανακοίνωσε μόνο τις χρονιές αλλαγής των σταδίων της ως το 2030. Όπως είπε, η Toyota εφαρμόζει ήδη το πρώτο στάδιο το οποίο ξεκίνησε με την παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου bZ4X.

Advertisement

Την έναρξη εφαρμογής τού δεύτερου την προσδιόρισε από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί η εξέλιξη του νέου λειτουργικού συστήματος «Arene» («Arene OS») για το οποίο συνεργάζεται με τη Woven, τη θυγατρική εταιρεία της ανάπτυξης λογισμικού. Αυτό αναμένεται να γίνει περίπου το 2025

Το τρίτο στάδιο θα αφορά στην υιοθέτηση μιας νέας μεθόδου παραγωγής των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τής Toyota χάρη στην οποία θα μειωθεί ο χρόνος κατασκευής όπως και το κόστος.

Advertisement

Ο Κόζι Σάτο δήλωσε ότι ο σκοπός της εταιρείας είναι να κατασκευάζει παγκοσμίως 1,5 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ως το 2025 και 3,5 εκατομμύρια ως το 2030. Τέλος, επανέλαβε ότι ο στόχος τής Toyota παραμένει να κατασκευάζει -συνολικά και παγκοσμίως- δέκα εκατομμύρια οχήματα ετησίως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε την Toyota Supra με το χειροκίνητο κιβώτιο
Πόσο γρήγορη είναι τελικά η Toyota GR Corolla; (+video)
Δείτε μια απίστευτη διαφήμιση της Toyota (+video)

Advertisement