Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Stellantis θέλει να… ρευστοποιήσει το υδρογόνο!

Ελλάδα 4:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Stellantis θέλει να… ρευστοποιήσει το υδρογόνο!

ΝΕΑ

Η Stellantis θέλει να… ρευστοποιήσει το υδρογόνο!

ΝΕΑ

Ο όμιλος εργάζεται σε κινητήρες καύσης υδρογόνου, θέλοντας να αποκομίσει περισσότερη κέρδη.

Advertisement
Advertisement

H Stellantis εργάζεται σε κινητήρες καύσης υδρογόνου ως μία από τις τέσσερις διαφορετικές λύσεις, για την οδήγηση με μηδενικές εκπομπές, δήλωσε ο Κάρλος Ταβάρες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, μίλησε στα εγκαίνια του εργοστασίου κυψελών καυσίμου υδρογόνου Symbio στη Λυών της Γαλλίας. Η Symbio είναι μια ισότιμη κοινοπραξία μεταξύ της Stellantis, του προμηθευτή αυτοκινήτων Forvia και της κατασκευάστριας ελαστικών Michelin.

«Η έγχυση υδρογόνου είναι μία από τις τέσσερις τεχνολογίες στις οποίες εργαζόμαστε», δήλωσε ο Tavares μετά το άνοιγμα του εργοστασίου.

Advertisement
Advertisement

Επέκρινε τους νομοθέτες για τις «βίαιες» μεθόδους τους να απομακρύνουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων από τα ορυκτά καύσιμα και να τους κατευθύνουν προς τα EV.

«Τώρα η δογματική σκέψη πληγώνεται από την πραγματικότητα, γιατί αν δεν είσαι οικονομικά προσιτός, τότε οι άνθρωποι δεν μπορούν να πληρώσουν για αυτό», είπε χαρακτηριστικά ο Ταβάρες.

Η Stellantis διαφοροποιεί τις επιλογές του συστήματος μετάδοσης κίνησης για να εξυπηρετήσει εκείνους τους πελάτες για τους οποίους η φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί μειονέκτημα.

Advertisement

«Ο πραγματικός ανταγωνισμός ξεκινά μεταξύ κυψελών καυσίμου, EVs, κινητήρων εσωτερικής καύσης υδρογόνου και ακόμη και συνθετικών καυσίμων», είπε Ταβάρες και κατέληξε: «Θα δούμε τα επόμενα χρόνια ποια θα είναι η καλύτερη λύση για τους πολίτες».

Η καύση υδρογόνου, σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, έχει θεωρηθεί ως η ευκολότερη λύση για οδήγηση με μηδενικές εκπομπές, ειδικά μεταξύ των κατασκευαστών επαγγελματικών οχημάτων, δεδομένης της έλλειψης διακοπής στις αλυσίδες εφοδιασμού σε σύγκριση με τα BEV ή τα FCEV.

Advertisement

Οι βενζινοκινητήρες πρέπει να τροποποιηθούν για να δέχονται υδρογόνο, αλλά μεγάλο μέρος του ίδιου μηχανισμού παραμένει. Τα εμπόδια στη συνέχεια είναι η δημιουργία ενός δικτύου ανεφοδιασμού και η παραγωγή πράσινου υδρογόνου σε κλίμακα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Peugeot E-308 στην Ισπανία
H CATL αποκάλυψε μια νέα σούπερ μπαταρία
H Stellantis συμμαχεί με Κινέζους!