Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι Σκωτσέζοι δεν τσιγκουνεύτηκαν στο Munro Mk1

Ελλάδα 22:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι Σκωτσέζοι δεν τσιγκουνεύτηκαν στο Munro Mk1

ΝΕΑ

Οι Σκωτσέζοι δεν τσιγκουνεύτηκαν στο Munro Mk1

ΝΕΑ

H Munro δημιούργησε και παρουσίασε επίσημα το πρωτότυπο ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος το οποίο κάτι μας θυμίζει.

Advertisement
Advertisement

Μία ακόμα νεοφυής εταιρεία, ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Η Munro είναι μια νεοσύστατη σκωτσεζική φίρμα η οποία πήρε την ονομασία της από το ομώνυμo βουνό τής χώρας και σκοπεύει να κατασκευάζει το δικό της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο.

Το πρωτότυπο Munro Mk1, όπως ονομάζεται, δημιουργήθηκε με σκοπό να εξελιχθεί και να προκύψει ένα καινούργιο όχημα το οποίο θα έχει πολύ καλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

Το αμάξωμά του παραπέμπει σε αυτό του Land Rover Defender ή του Ineos Grenadier και αναμένεται να μπει σε διαδικασία παραγωγής εντός του 2023. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, το Munro Mk1 θα διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του και της μέγιστης ισχύος του.

Advertisement
Advertisement

Η πρώτη, θα έχει συσσωρευτές 61 kWh και μέγιστη απόδοση 299 ίππους και η δεύτερη 81 kWh και 380 ίππους, αντίστοιχα. Η Munro ανακοινώνει ότι στην πρώτη εκδοχή του το όχημα θα έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία 305 χλμ. (κατά «WLTP»), ενώ και στις δύο οι μπαταρίες του θα μπορούν να φορτίζουν και σε φορτιστή 22 kW ή και μεγαλύτερης ισχύος.

Advertisement

Το αυτοκίνητο έχει πλαίσιο τύπου σκάλας, όπως είναι φυσικό. Οι μπαταρίες του εκτείνονται σε όλο το πάτωμά του για να μοιράζεται το βάρος. Η ανάρτησή του είναι άκαμπτος άξονας εμπρός και πίσω, ενώ έχει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης όπου κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό. Προαιρετικά, θα διατίθεται και με τη δυνατότητα να κλειδώνουν τόσο το εμπρός όσο και το πίσω.

Advertisement

Παρά τον «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα του, το Munro Mk1 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα (αξονικής ροής) ο οποίος θα μεταφέρει τη ροπή του σε όλους τους τροχούς μέσω κιβωτίου δύο σχέσεων το οποίο θα λειτουργεί και ως «κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού». Σύμφωνα με την εταιρεία, στην ισχυρότερη εκδοχή του το αυτοκίνητο θα επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα και στις δύο εκδόσεις του.

Όπως έγινε γνωστό, το μήκος τού Munro Mk1 είναι 4.590 χλστμ. ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 3.300 χλστμ. Η γωνία προσέγγισής του είναι 84 μοίρες, η γωνία αναχώρησης 51 μοίρες και η γωνία ράμπας 31,6 μοίρες. Αυτό, σημαίνει ότι εκ κατασκευής έχει μεγάλη δυνατότητα προσβασιμότητας εκτός δρόμου, ενώ μπορεί να διέλθει σε υδάτινο πέρασμα βάθους 80 εκατοστών.

Advertisement

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να κατασκευάζει 2.500 οχήματα ετησίως, στις εγκαταστάσεις ενός εγκαταλελειμμένου εργοστασίου στην πόλη Linwood, η οποία βρίσκεται δυτικά της Γλασκώβης. Σε αυτό κατασκευάζονταν τα μοντέλα τής Talbot (Peugeot-Talbot) μέχρι το 1981, οπότε και διακόπηκε η παραγωγή τους και η λειτουργία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Munro EV είναι ένα γνήσιο οff-road από τη Σκωτία
Το πιο ακραίο Defender έχει μοτέρ από Corvette!
Ξεκίνησε η παραγωγή του Ineos Grenadier