Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Κίνα, η αυτόνομη οδήγηση και το ορόσημο του 2035

Ελλάδα 1:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Κίνα, η αυτόνομη οδήγηση και το ορόσημο του 2035

ΝΕΑ

Η Κίνα, η αυτόνομη οδήγηση και το ορόσημο του 2035

ΝΕΑ

Ως γνωστόν, η ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης είναι το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών και το πεδίο όπου θα αναμετρηθούν παραδοσιακές και καινούργιες εταιρείες.

Advertisement
Advertisement

Γράφοντας για «καινούργιες εταιρείες» είναι σαφές ότι αφορούν στις κινεζικές. Η δυναμική τους είναι τέτοια όπου η εξέλιξη και η εφαρμογή της απαραίτητης τεχνολογίας για την αυτόνομη οδήγηση γίνεται με ραγδαίο ρυθμό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στην Automotive News Europe η εταιρεία S&P Global Mobility, μία από τις πιο γνωστές στον κλάδο ανάλυσης δεδομένων για την Αυτοκινητοβιομηχανία, η Κίνα έχει θέσει ως στόχο να γίνει η κραταιά δύναμη στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, ως το 2035.

Ο Τζέρεμι Κάρλσον, Αναπληρωτής Διευθυντής στο τμήμα ανάλυσης της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Βλέπουμε τόσο έντονη δραστηριότητα και μεγάλη δέσμευση από τους Κινέζους κατασκευαστές ώστε να διαπιστώνουμε ότι η προσέγγισή τους στην αυτόνομη οδήγηση είναι πολύ ώριμη».

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που έκαναν οι άνθρωποι της S&P Global Mobility, η παραγωγή και διάθεση στην αγορά καινούργιων μοντέλων που θα έχουν τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης θα καθυστερήσει τουλάχιστον μια δεκαετία από σήμερα.

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την αρχική ζέση και τον ενθουσιασμό που επικράτησε πριν από λίγα χρόνια, όταν ξεκίνησε η τάση για τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Τότε, υπολογιζόταν ότι αυτή θα εφαρμοστεί εντός της δεκαετίας που διανύουμε.

Advertisement

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της εταιρείας το σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα εφαρμοστεί κατά βάση στα ρομποταξί, τα οποία θα αποτελέσουν παράλληλα και ένα πεδίο έμπρακτης περαιτέρω εξέλιξης του συστήματος.

Advertisement

Στην έρευνά τους προβλέπουν ότι περίπου 800.000 ρομποταξί θα κυκλοφορούν στους δρόμους του πλανήτη, ως το 2035. Από αυτά, περίπου το 57% θα βρίσκονται στην Κίνα.

Προς το παρόν, η Baidu, η εταιρεία που δραστηριοποιείται έντονα στη δημιουργία και πειραματική λειτουργία τέτοιων οχημάτων, έχει ένα σύνολο περίπου 300 αυτοκινήτων τα οποία χρησιμοποιεί καθημερινά σε τέσσερις μεγάλες πόλεις της Κίνας.

Ο αριθμός τους μπορεί να μην φαίνεται μεγάλος, όμως πριν από έναν χρόνο είχε μόλις πέντε, τα οποία πραγματοποιούσαν διαδρομές μόνο σε μία πόλη.

Advertisement

Σύμφωνα με τον Κάρλσον, η Κίνα θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του συστήματος αυτόνομης οδήγησης στα καινούργια αυτοκίνητα. Κι αυτό επειδή στη χώρα υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι σχετικές τεχνολογίες.

Συγκεκριμένα, ανέφερε σχετικά: «Δεν υπάρχει μόνο μία εταιρεία η οποία να ασχολείται με αυτό. Βλέπουμε ότι στην Κίνα υπάρχει όλη η εφοδιαστική αλυσίδα που απαιτείται για την εξέλιξή του και την εφαρμογή του.

»Δεν υπάρχουν μόνο εταιρείες που παράγουν ημιαγωγούς. Υπάρχουν και αυτές που παράγουν τους απαραίτητους αισθητήρες όπως και εκείνες που αναπτύσσουν το κατάλληλο λογισμικό για να λειτουργήσει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Έχουν αναπτύξει μια ισχυρή εσωτερική εφοδιαστική αλυσίδα», κατέληξε ο Κάρλσον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα είναι μόνο για τους πολύ πλούσιους
Αυτόνομη οδήγηση: Γιατί οι οδηγοί θα είναι απαραίτητοι για καιρό ακόμα
Το αυτοκίνητο μας είναι «καρφί» της αστυνομίας!